قالیباف: آرمان‌گرایی واقع‌بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای این سیاست است جمهوری آذربایجان از درگیری مرزی با ارمنستان خبر داد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان؛ به‌مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم ستاد انتخاباتی پورمحمدی در خراسان‌رضوی فعال شد دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم سوناک: لفاظی‌های هسته‌ای مقام‌های روس هیچ توجیهی ندارد شولتس ادعا کرد: روسیه هرگز برای صلح تلاش نکرد کشته‌شدن سه نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه | شمار کشته‌های تل‌آویو به ۱۱ تن رسید خانواده اسرا: نتانیاهو تبادل اسراء را بپذیرد | جان اسرا درخطر است
سرخط خبرها

وعده مخبر برای پیگیری سریع‌تر واردات خودرو‌های کارکرده

  • کد خبر: ۱۸۷۲۸۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
وعده مخبر برای پیگیری سریع‌تر واردات خودرو‌های کارکرده
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه‌ای که با معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم آقای مخبر قول داد تا هر چه سریع‌تر موضوع واردات خودروی کارکرده به کشور به جریان بیفتد.

به گزارش شهرآرانیوز عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم آقای مخبر قول داد تا هر چه سریع‌تر موضوع واردات خودروی کارکرده به کشور به جریان بیفتد.

بحث واردات خودروی کارکرده یکی از مطالباتی بوده که همواره با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت خودرو از سوی مردم و کارشناسان مطرح می‌شد تا اینکه دولت لایحه لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو را برای تحقق این مطالبه به مجلس ارائه کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اواخر خرداد ماه سال جاری بود که این لایحه را تصویب کردند، لایحه‌ای که در ماده ۱۱ آمده بود که به منظور تنظیم بازار خودرو، واردات خودرو‌های کارکرده مجاز است. این لایحه پس از تصویب در مجلس در جلسه ۱۴ تیرماه شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت تائید و به قانون تبدیل شد.

هم اکنون دولت در حال تدوین آیین نامه این قانون است که رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، به فارس گفت که در جلسه‌ای که با آقای مخبر داشتیم ایشان در بحث واردات خودرو قول داد که این موضوع هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد و به جریان بیفتد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: آئین‌نامه واردات خودروی کارکرده هم اکنون در حال تدوین است و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

منبع: فارس

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->