یمن برای دفاع از لبنان در برابر متجاوزان آماده است نخاله در دیدار باپزشکیان: ملت فلسطین حمایت ایران را فراموش نمی‌کند واکنش حماس به شکنجه اسیران فلسطینی از سوی اشغالگران واکنش وزارت خارجه به بیانیه مشترک استرالیا، نیوزیلند و کانادا پزشکیان: دستور کار دولت چهاردهم تسریع اجرای توافقات باسوریه است پزشکیان: پشتیبانی از جبهه مقاومت سیاست اصولی ایران است شلیک ۲۰ موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۸ مرداد ۱۴۰۳) انفجار در بزرگترین کارخانه مواد شیمیایی در آلمان (۸ مرداد ۱۴۰۳) تیم تروریستی ۴ نفره جیش‌الظلم در سیستان‌وبلوچستان دستگیر شدند (۸ مرداد ۱۴۰۳) واکنش نمایندگی وزارت خارجه در شمال‌شرق به معرفی سرکنسول جدید افغانستان در مشهد پزشکیان: عزم ایران و کوبا برای توسعه بیش از پیش مناسبات خلل‌ناپذیر است شهادت ۱۰ هزار دانش آموز و ۴۰۰ معلم در غزه | ۳۹ هزار دانش‌آموز محروم از تحصیل جان کربی: سناریوی جنگ همه‌جانبه میان لبنان و اسرائیل اغراق‌آمیز است حماس به کارشکنی نتانیاهو در مسیر توافق آتش بس واکنش نشان داد درگیری میان صهیونیست‌ها در زندان سدیه تیمان + فیلم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان پزشکیان بر اهمیت تقویت روابط ایران و آفریقای جنوبی تاکید کرد فرستاده ویژه پادشاه عمان برای شرکت در مراسم تحلیف وارد تهران شد پزشکیان در گفتگو با مکرون: رژیم صهیونیستی در صورت حمله به لبنان اشتباهی بزرگ مرتکب خواهد شد نتانیاهو برای حزب الله لبنان رجزخوانی کرد نخست وزیر سوریه برای شرکت در مراسم تحلیف وارد تهران شد
سرخط خبرها

حماس پاسخ نتانیاهو را داد | گردان‌های عزالدین قسام: بیشتر از چیزی که فکر کنید، اسیر گرفته ایم + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۷۶۱۲
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
  • ۱
حماس پاسخ نتانیاهو را داد | گردان‌های عزالدین قسام: بیشتر از چیزی که فکر کنید، اسیر گرفته ایم +  فیلم
سخنگوی گردان‌های نظامی حماس گفت: بیش از آن چیزی که نتانیاهو در ذهن دارد اسیر گرفته‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام گفت: رژیم صهیونیستی با یک بحران عمیق و جدی مواجه شده است. تهدید غزه و مردمش بازی خطرناکی است. با چه چیزی ما را تهدید می‌کنید؟! با ارتشی که امروز از رزمندگان ما فرار می‌کرد؟!

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام گفت: تهدید غزه، مقاومت و مردم آن از سوی دشمن صهیونیست، یک بازی بازنده و طبل توخالی کابینه نتانیاهوست.

وی افزود: بیش از آن چیزی که نتانیاهو در ذهن دارد اسیر گرفته‌ایم و باید منتظر بمانید تا سربازان خود را به خوبی بشمارید. ارتش اسرائیل مانند ملخ در مقابل دیدگان رزمندگان ما سقوط کرد. اتفاقی که برای اسرای صهیونیست در غزه می‌افتد همان چیزی است که برای هر شهروند در نوار غزه می‌افتد.

ابوعبیده گفت: ما به نبرد طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی و سیاست‌های فاشیستی آن ادامه می‌دهیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
0
0
باشه :)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->