پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: یکی از تلاش‌های شورای ششم ایجاد امکانات مناسب برای بانوان است نقش شوراهای شهر در تحقق عدالت شهری و توسعه پایدار بوستان بانوان «شهربانو بسیج» مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ بوستان‌های بانوان مشهد، الگویی برای شهر‌های دیگر کشور «نگاه جنسیتی»، بزرگ‌ترین ظلم به زن در طول تاریخ است | تأسیس بوستان شهربانو، مصداق تحقق «نگاه هویتی» به زنان شهردار مشهد مقدس مطرح کرد: توسعه فضاهای سبز و بوستان‌های شهری در دوره ششم مدیریت شهری | تامین ۸۰۰ دستگاه اتوبوس از منابع داخلی + فیلم افزایش تعداد بوستان‌های بانوان مشهد به ۱۶ بوستان بوستان بانوان بسیج در مشهد افتتاح شد (۶ آبان ۱۴۰۴) | ترکیبی از طبیعت، ورزش و آرامش برای بانوان مشهدی تداوم آلودگی هوای مشهد برای بیست‌ودومین روز پیاپی (۶ آبان ۱۴۰۴) | کودکان و سالمندان قربانیان اصلی هستند ماجرایی خواندنی که ۷۰ سال پیش اتفاق افتاد | «عبدالحمید مولوی» و نجات «گنبد سبز» از تخریب ۴۰ هزار میلیارد تومان، بدهی دستگاه‌های دولتی به مدیریت شهری مشهد تأکید شهردار مشهد بر تسریع بر اجرای مصوبات مرتبط با خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های فرسوده بخش خصوصی بازسازی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۸۷۹۵۷
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
شهردار مشهد: ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های فرسوده بخش خصوصی بازسازی می‌شوند
شهردار مشهد مقدس با اشاره به مشکلات بخش خصوصی در ارتباط با اتوبوس‌های فرسوده گفت: در راستای کاهش سرفاصله زمانی رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه و کمک به بخش خصوصی از بازسازی حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندر شریف، در حاشیه بازدید سرزده از پروژه‌های عمرانی و با زدید از توقفگاه‌های اتوبوس شرکت‌های بخش خصوصی اتوبوسرانی که با حضور معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد انجام شد افزود: یکی از مشکلات بخش خصوصی اتوبوسرانی، اتوبوس‌های فرسوده این شرکت‌ها است.

وی با بیان اینکه متاسفانه حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بخش خصوصی در توقفگاه‌ها بلا استفاده مانده اند اظهار کرد: به منظور رفع نیاز‌های حوزه حمل و نقل عمومی، رفع مشکل ازدحام مسافر، کاهش سر فاصله زمانی و پوشش کامل خطوط شهر و همچنین باز شدن گره ده ساله بخش خصوصی، باید نسبت به بازسازی اساسی ناوگان اقدام شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: این تصمیم را در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۶۰۰ نفر و کمک به حمل و نقل عمومی اتخاذ شده است.

قلندر ادامه داد: برهمین اساس معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک و معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مکلف شد تا بلافاصله با درنظرگرفتن ساز و کار مناسب، نسبت به بازسازی و برگشت به چرخه سرویس دهی ۲۰۰ دستگاه از ناوگان متوقفی بخش خصوصی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود هزینه بازسازی هر دستگاه اتوبوس بین۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان باشد، بیان کرد: برای تامین منابع مورد نیاز حوزه مالی، باید ساز و کار مالی مناسب را پس از اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر برای ارائه تسهیلات فراهم کند.

شهردار مشهد افزود: امید است با افزایش ۲۰۰ دستگاه ناوگان بازسازی شده با علائم و مشخصه‌های خاص و همچنین ناوگان جدید الورود، تا پایان سال شاهد افزایش کیفیت سرویس دهی حمل و نقل عمومی باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->