هشدار خودمراقبتی برای شهروندان کلانشهر مشهد صادر شد | مشهدی‌ها ماسک تنفسی بزنند (۳ دی ۱۴۰۳) «کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های فرسوده بخش خصوصی بازسازی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۸۷۹۵۷
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
شهردار مشهد: ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های فرسوده بخش خصوصی بازسازی می‌شوند
شهردار مشهد مقدس با اشاره به مشکلات بخش خصوصی در ارتباط با اتوبوس‌های فرسوده گفت: در راستای کاهش سرفاصله زمانی رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه و کمک به بخش خصوصی از بازسازی حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندر شریف، در حاشیه بازدید سرزده از پروژه‌های عمرانی و با زدید از توقفگاه‌های اتوبوس شرکت‌های بخش خصوصی اتوبوسرانی که با حضور معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد انجام شد افزود: یکی از مشکلات بخش خصوصی اتوبوسرانی، اتوبوس‌های فرسوده این شرکت‌ها است.

وی با بیان اینکه متاسفانه حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بخش خصوصی در توقفگاه‌ها بلا استفاده مانده اند اظهار کرد: به منظور رفع نیاز‌های حوزه حمل و نقل عمومی، رفع مشکل ازدحام مسافر، کاهش سر فاصله زمانی و پوشش کامل خطوط شهر و همچنین باز شدن گره ده ساله بخش خصوصی، باید نسبت به بازسازی اساسی ناوگان اقدام شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: این تصمیم را در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۶۰۰ نفر و کمک به حمل و نقل عمومی اتخاذ شده است.

قلندر ادامه داد: برهمین اساس معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک و معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مکلف شد تا بلافاصله با درنظرگرفتن ساز و کار مناسب، نسبت به بازسازی و برگشت به چرخه سرویس دهی ۲۰۰ دستگاه از ناوگان متوقفی بخش خصوصی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود هزینه بازسازی هر دستگاه اتوبوس بین۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان باشد، بیان کرد: برای تامین منابع مورد نیاز حوزه مالی، باید ساز و کار مالی مناسب را پس از اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر برای ارائه تسهیلات فراهم کند.

شهردار مشهد افزود: امید است با افزایش ۲۰۰ دستگاه ناوگان بازسازی شده با علائم و مشخصه‌های خاص و همچنین ناوگان جدید الورود، تا پایان سال شاهد افزایش کیفیت سرویس دهی حمل و نقل عمومی باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->