استاندار خراسان رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های فرسوده بخش خصوصی بازسازی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۸۷۹۵۷
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
شهردار مشهد: ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های فرسوده بخش خصوصی بازسازی می‌شوند
شهردار مشهد مقدس با اشاره به مشکلات بخش خصوصی در ارتباط با اتوبوس‌های فرسوده گفت: در راستای کاهش سرفاصله زمانی رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه و کمک به بخش خصوصی از بازسازی حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندر شریف، در حاشیه بازدید سرزده از پروژه‌های عمرانی و با زدید از توقفگاه‌های اتوبوس شرکت‌های بخش خصوصی اتوبوسرانی که با حضور معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد انجام شد افزود: یکی از مشکلات بخش خصوصی اتوبوسرانی، اتوبوس‌های فرسوده این شرکت‌ها است.

وی با بیان اینکه متاسفانه حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بخش خصوصی در توقفگاه‌ها بلا استفاده مانده اند اظهار کرد: به منظور رفع نیاز‌های حوزه حمل و نقل عمومی، رفع مشکل ازدحام مسافر، کاهش سر فاصله زمانی و پوشش کامل خطوط شهر و همچنین باز شدن گره ده ساله بخش خصوصی، باید نسبت به بازسازی اساسی ناوگان اقدام شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: این تصمیم را در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۶۰۰ نفر و کمک به حمل و نقل عمومی اتخاذ شده است.

قلندر ادامه داد: برهمین اساس معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک و معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مکلف شد تا بلافاصله با درنظرگرفتن ساز و کار مناسب، نسبت به بازسازی و برگشت به چرخه سرویس دهی ۲۰۰ دستگاه از ناوگان متوقفی بخش خصوصی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود هزینه بازسازی هر دستگاه اتوبوس بین۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان باشد، بیان کرد: برای تامین منابع مورد نیاز حوزه مالی، باید ساز و کار مالی مناسب را پس از اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر برای ارائه تسهیلات فراهم کند.

شهردار مشهد افزود: امید است با افزایش ۲۰۰ دستگاه ناوگان بازسازی شده با علائم و مشخصه‌های خاص و همچنین ناوگان جدید الورود، تا پایان سال شاهد افزایش کیفیت سرویس دهی حمل و نقل عمومی باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->