سرخط خبرها

پخش چهار سریال‌ نمایش خانگی از تلویزیون

  • کد خبر: ۱۸۸۲۸۹
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
پخش چهار سریال‌ نمایش خانگی از تلویزیون
رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی از احتمال پخش چهار سریال شبکه نمایش خانگی از تلویزیون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید مقیسه در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت بازپخش سریال‌های شبکه نمایش خانگی از شبکه‌های تلویزیونی بیان کرد: هر سریالی که بتواند به اولویت‌های محتوایی تعیین شده در اسناد بالادستی توجه کند، کاندیدای پخش از تلویزیون است. هم اکنون برخی تولیدات سکو‌های نمایش خانگی توجه خوبی به اولویت‌های محتوایی کشور دارند و چهار سریال برای طی مراحل اداری و حقوقی به صداوسیما معرفی شده است که بعد از قطعی شدن، نام سریال‌ها نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: برای اینکه یک سریال نمایش خانگی از تلویزیون پخش شود لازم است مسیر مربوط به خرید کپی رایت یا توافق با سکوی ناشر به طور کامل طی شود تا بعدا باعث ایجاد چالش در روابط میان صدا و سیما و سکو‌ها نشود.

مقیسه در ادامه تاکید کرد: در یک سال گذشته برخی تولیدکنندگان مجوز‌هایی برای تولید سریال و برنامه تلویزیونی از ساترا گرفته‌اند که امیدواریم با به ثمر رسیدن این تولیدات شاهد افزایش محصولات مناسب برای پخش توأمان از شبکه نمایش خانگی و شبکه‌های تلویزیونی باشیم.

چندی قبل رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرده بود که این سازمان آمادگی دارد سریال‌ها و برنامه‌های مناسب شبکه نمایش خانگی را تبلیغ و ترویج کند و تیزر‌های آن‌ها پخش کند. جبلی تاکید کرده بود که «حتی می‌توانیم حق پخش سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی سکو‌های نمایش خانگی را خریداری کنیم.»

به تازگی هم تیزر یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی از برخی بخش‌های خبری صدا و سیما پخش و اعلام شد از این هفته با همکاری ساترا و معاونت سیاسی صدا و سیما، سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی در بخش‌های مختلف خبری معرفی می‌شوند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->