رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) امیر حیدری: انسداد مرزهای شرقی یکی از ماموریت‌های مهم نیروی زمینی ارتش است حمله هواپیماهای ترکیه به مناطقی در استان «دهوک» عراق + فیلم
سرخط خبرها

اسرائیل برای برقراری دوباره جریان انرژی و آب به غزه شرط گذاشت

  • کد خبر: ۱۸۸۴۲۵
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
اسرائیل برای برقراری دوباره جریان انرژی و آب به غزه شرط گذاشت
در شرایطی که بمباران وحشیانه نوار غزه با انتقادهای جهانی روبه روست، رژیم صهیونیستی برای اینکه آب و برق ساکنان غزه را وصل کند، شرط گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز در شرایطی که اقدام رژیم صهیونیستی در محاصره کامل غزه با انتقاد‌های جهانی مواجه شده است، وزیر انرژی این رژیم برای وصل کردن آب و برق و سوخت‌رسانی به غزه شرط گذاشت.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی افزود: ما برق و آب غزه و سوخت‌رسانی به این منطقه را تا زمان بازگشت اسرائیلی‌ها از غزه وصل نخواهیم کرد.

از روز شنبه (۱۵ مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیاتی موسوم به طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی ۱۹۴۸ نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضداسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

در نتیجه این عملیات، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند شمار تلفات صهیونیست‌ها در نتیجه عملیات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس به ۱۳۰۰ نفر رسید.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه ۱۲۰۳شهید برجای گذاشته است. همچنین تعداد مجروحان ۵۷۶۳ نفر است و نزدیک به ۱۲۰۰۰۰ نفر نیز به علت تخریت خانه‌ها آواره شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->