اتحادیه اروپا وزیر دفاع ایران را تحریم می‌کند | ۸ فرد و نهاد ایرانی دیگر در لیست تحریم جدید (۴ خرداد ۱۴۰۳) واکنش اتحادیه اروپا به حکم دادگاه لاهه علیه اسرائیل پیام تسلیت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه مغولستان به ملت و دولت ایران لوکاشنکو: آمریکا مقصر درگذشت رئیسی است | پوتین: امیدوار به تداوم همکاری با ایران هستیم + فیلم واکنش حماس به حکم دادگاه لاهه دیوان لاهه: اسرائیل فورا حمله به رفح را متوقف کند سیدحسن نصرالله: در غم و اندوه ایران شریک هستیم | حضور مردم در مراسم تشییع، پیامی بسیار قوی داشت مجمع تشخیص مصلحت نظام با لایحه عفاف‌و‌حجاب مخالفت کرد (۴ خرداد ۱۴۰۳) عمار حکیم: دولت شهید رئیسی توازنات مهم در روابط جهانی را در نظر داشت امام جمعه موقت مشهد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، پیامی برای جبهه استکبار داشت ترامپ: بایدن نمی‌داند زنده است یا مرده! روسیه به آمریکا هشدار داد رهبر انقلاب: تشییع مردمی رئیس‌جمهور پیام قوت جمهوری اسلامی به همه‌ی دنیا بود شهید سیدمهدی موسوی در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد منصوری: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان از پایندی آنها به نظام است وزیر بهداشت در مشهد: هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه شهید رئیسی در حوزه سلامت کار نکرد وزیر کشور: شهید رحمتی در اجرای عهد خود کوتاهی نکرد سازمان ملل برای شهید رئیسی مجلس یادبود می‌گیرد سردار سلامی: شهید رئیسی معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود موسوی: امیرعبداللهیان نقش بزرگی در تجدید روابط ایران با کشور‌های جهان داشت
سرخط خبرها

هیچ یک از اقدامات رذیلانه رژیم صهیونسیتی، نمی‌تواند مانع اقدامات طوفانی رزمندگان جبهه مقاومت شود

  • کد خبر: ۱۸۸۴۳۲
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
هیچ یک از اقدامات رذیلانه رژیم صهیونسیتی، نمی‌تواند مانع اقدامات طوفانی رزمندگان جبهه مقاومت شود
رییس شورای عالی استان‌ها گفت: هیچ یک از اقدامات رذیلانه رژیم صهیونسیتی، نمی‌تواند مانع اقدامات طوفانی رزمندگان جبهه مقاومت شود و دنیا و منطقه به قبل از این طوفان بزرگ بازنمی گردد و حلقه فشار بر رژیم صهیونسیتی تنگ و تنگ‌تر خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرویز سروری روز پنجشنبه در نطق پیش از دستور خود در بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها به عملیات طوفان الاقصی رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین اشاره کرد و افزود: در این هفته اتفاقی افتاد که باعث تغییر در معادلات نظام بین‌الملل و منطقه شده است. این عملیات یک اتفاق و حادثه لحظه‌ای نبود بلکه برنامه مدونی بود که جبهه مقاومت برای احقاق حقوق ملت فلسطین عملیاتی کرد.

وی افزود: مقاومت مردم فلسطین و جبهه مقاومت و رزمندگان عزیز حماس مولود هشت سال دفاع مقدس در ایران بوده و از آن درس گرفته شده است. این عزیزان برنامه‌ریزی را با الگوگیری از دفاع مقدس در دستور کار قرار داده‌اند، همان‌گونه که ما با دست خالی و منابع مالی اندک در مقابل دنیایی از تجهیزات، امکانات و دلار‌های نظام سلطه ایستادیم و به بهانه کمبود امکانات سازش در پیش نگرفتیم و میدان را خالی نکردیم.

رییس شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: با حمایت ایران می‌توان معادلات جنگ را تغییر داد و بر اراده نظام سلطه فائق آمد.

سروری ادامه داد: جبهه مقاومت هم بر اساس همین الگو در مقابل دشمن مرعوب نشده است، آن هم در برابر رژیمی که ادعا می‌کند، پنجمین ارتش دنیاست و مورد حمایت و پشتیبانی نظام سلطه و غرب است.

وی اظهار داشت: رزمندگان فلسطینی یک عملیات خارق‌العاده انجام دادند و در زمین، دریا و زیرزمین و در بخش سایبری نیز به خوبی پیش رفتند و تا عمق ۲۵ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را دور زدند و با وارد کردن تلفات قابل توجه و گرفتن اسیر از طرف مقابل باعث حیرت رژیم منفور صهیونیستی و حامیانش شدند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه جالب است، واکنش نظام سلطه و غرب به این موضوع است؛ مظلوم نمایی برای رژیمی که ۷۵ سال جنایت کرده است، اما در این مدت چشمانشان نابینا بوده است و اکنون که مردم محروم و مظلوم فلسطین برای احقاق حق خود قیام کرده‌اند، حرف‌هایی می‌زنند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از ابتدا تاکنون از جنایت، خیانت و ظلم و تباهی چیزی کم نگذاشته است، حامیان این رژیم منحوس، سلاح‌های ممنوعه در اختیارش قرار می‌دهند و دستش را باز می‌گذارند که بیشترین جنایت را انجام دهد و برق و آب مردم مظلوم غزه را قطع کنند، به مناطق مسکونی حمله کند و نسل کشی کنند. این‌ها، استاندارد‌های همیشه دوگانه غرب بوده است.

سروری تصریح کرد:، اما هیچیک از اقدامات رذیلانه رژیم صهیونسیتی، نمی‌تواند مانع اقدامات طوفانی رزمندگان جبهه مقاومت شود و دنیا و منطقه به قبل از این طوفان بزرگ بازنمی گردد و حلقه فشار بر رژیم صهیونسیتی تنگ و تنگ‌تر خواهد کرد و زمانی که این رژیم با حمایت غرب و با ایجاد وحشت و امپراطوری رسانه‌ای، در پی حفظ سلطه خود بود، گذشته است.

جهان به قبل از عملیات طوفان الاقصی باز نمی‌گردد

وی تصریح کرد: در جنگ ۶ روزه، کشور‌های عربی تسلیم رژیم صهیونسیتی شدند، اما جبهه مقاومت با توکل به خدا و اراده در حال پیشروی هستند و برای ملت بزرگ فلسطین آرزوی پیروزی دارم تا مرهمی بر آلام و رنج‌های این سالیانشان باشد و هر چه زودتر طعم پیروزی کامل را بچشند.

رییس شورای عالی استان‌ها در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: یکی از چالش‌هایی که در این شورا داشتیم، این بود که نمایندگان فرصت لازم را برای بررسی طرح‌ها نداشتند و ما باید با در نظر گرفتن واقعیت‌های موجود این امکان را ایجاد می‌کردیم که فرصت بیشتری برای نمایندگان وجود داشته باشد.

سروری ادامه داد: برگزاری یک ماه اجلاس و یک ماه هم‌اندیشی و ایجاد شورای راهبردی، این امکان را فراهم کرد که بتوانیم کار کارشناسی کنیم و در نهایت کمیسیون‌های مشترک تشکیل دادیم و برای طرح‌ها از مجرب‌ترین مشاوران استفاده شده و توانستیم به مدلی برسیم تا باعث شود نمایندگان ما فرصت لازم را در اختیار داشته باشند.

وی تصریح کرد: اولویت ما در بررسی طرح‌ها، موضوع آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌هایی است که سال‌ها معطل مانده است و امیدواریم افتخار دوره ششم شورای عالی استان‌ها این باشد که تمام این آیین‌نامه‌ها را اجرایی کرده و از سکون درآوریم تا ظرفیت‌های شورای عالی استان‌ها بیش از پیش، احیا شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها امروز با حضور اعضای این شورا در تهران برگزار شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->