جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

۸۰ درصد سیستم عملکرد مراکز معاینه فنی مشهد مکانیزه است

  • کد خبر: ۱۸۸۶۴
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
۸۰ درصد سیستم عملکرد مراکز معاینه فنی مشهد مکانیزه است
سامانه معاینه فنی را ارتقا داده‌ایم و هم اکنون ۸۰ درصد این سیستم مکانیزه است.
به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی هدشی، رئیس اداره راهبری و نظارت بر مراکز معاینه فنی و کاهش آلایندگی هوای شهرداری مشهد گفت: ۸۰ درصد سیستم عملکرد مراکز معاینه فنی مکانیزه است
وی ادامه داد: وقتی خودرو وارد خط معاینه فنی می‌شود ابتدا توسط دوربین پلاک خوانی و بعد وارد مراحل تست خودرو می‌شود و هر مرحله تستی که انجام می‌شود، اپراتور قادر به اعمال نظر دلخواه نیست، زیرا به سامانه تست سیمفا متصل و این سامانه است که انواع تست‌ها را می‌گیرد.
وی یادآور شد: پذیرفتن این موضوع که خودرو‌ها به دلایل واهی مردود یا با دریافت رشوه تأیید می‌شوند، سخت است. چون این دسته تخلفات در گذشته هم صورت می‌گرفته است، سامانه را ارتقا داده‌ایم و هم اکنون ۸۰ درصد این سیستم مکانیزه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->