نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها
در آستانه بازی‌های پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو

راهنمای انتخاب ورزشکاران رشته پاراتکواندو+جدول

  • کد خبر: ۱۸۸۶۶
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
راهنمای انتخاب ورزشکاران رشته پاراتکواندو+جدول
با توجه به نزدیک شدن به بازی‌های المپیک و پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو، کمیته ملی پارا المپیک جمهوری اسلامی ایران شرایط حضور تیم‌ها و ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه این بازی‌ها شده‌اند اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در بخشنامه فنی صادر شده از سوی کمیته فنی کمیته ملی پارا المپیک ایران، موارد گوناگونی از جمله: کلاسبندی‌های دارای امتیاز و مدال، تعداد سهمیه‌، سهمیه‌های مبتنی بر NPC، پارامتر‌های انتخاب بازیکن براساس سوابق قهرمانی و شرکت در تورنمنت‌های بین المللی در سال ۲۰۱۹ میلادی لحاظ شده است تا ورزشکاران واجد شرایط که موفق به کسب سهمیه ورودی بازی‌ها شده اند بتوانند در این دوره از بازی‌ها شرکت کنند.

 

دانلود PDF: راهنماي انتخاب ورزشکاران بازيهاي پارالمپیک 2020 توکیو پاراتکواندو

 

منبع: سایت کمیته ملی پارا المپیک جمهوری اسلامی ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->