ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

توافق ۹۰ میلیاردی با استقلال مشروط است

  • کد خبر: ۱۸۹۰۲۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
توافق ۹۰ میلیاردی با استقلال مشروط است
توافقی که باشگاه استقلال با تازگی با یک اسپانسر منعقد کرده، مشروط است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، قراردادی که به تازگی میان باشگاه استقلال و یک شرکت تلفن همراه امضاء شده قطعی نیست.

اسپانسری که  مدیران باشگاه استقلال از آن رونمایی کردند تاکنون ۲۵ میلیارد تومان به باشگاه استقلال پول پرداخت کرده و وعده داده ۲۵ میلیارد دیگر نیز طی یک فقره چک در تاریخ مشخص به باشگاه خواهد داد.

این توافق درحالی انجام شده که مدیران استقلال در روز عقد قرارداد با اسپانسر خود که فروشنده یکی از سیم کارت‌های اعتباری است، اعلام کردند ارزش این قرارداد ۹۰ میلیارد تومان خواهد بود و تا ۱۸۰ میلیارد تومان برای فصل بعد نیز قابل ارتقاء است.


این خبر درشرایطی رسانه‌ای شد که شرک مذکور برای پرداخت همین ۹۰ میلیاردتومان نیز شروطی دارد و از باشگاه استقلال خواسته بعد از دریافت اقساط اولیه در راستای فروش محصولات این شرکت تبلیغ کرده و هوادارانش را به صف خرید سیم کارت‌های تولید این شرکت بکشاند تا الباقی توافق ۹۰ میلیاردی را به مرور به حساب استقلال واریز کند.

درواقع پرداخت ۴۰ میلیارد از توافق ۹۰ میلیاردی مشروط به بازاریابی باشگاه استقلال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->