سرخط خبرها

احتمال برکناری حاجیلو از آکادمی استقلال

  • کد خبر: ۱۸۹۲۷۹
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
احتمال برکناری حاجیلو از آکادمی استقلال
با اتفاقاتی که اخیراً در آکادمی باشگاه استقلال رخ داد و منجر به اخراج سبو شهبازیان از سرمربیگری تیم نوجوانان استقلال شد، احتمال برکناری حاجیلو قوت گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اصغر حاجیلو، مدیرآکادمی باشگاه استقلال بعد از برکناری سبو شهبازیان، سرمربی تیم جوانان استقلال با مدیران این باشگاه وارد چالش شده است.

حاجیلو که تصمیمش را برای برکناری شهبازیان از سمتش گرفته با انتقاد مسئولان باشگاه مواجه شده و مدیران به او اعلام کرده‌اند که قبل از اینکه شهبازیان از تیم کنار گذاشته شود باید در کمیته انضباطی باشگاه حضور یابد، اما حاجیلو به آن‌ها اعلام کرده مدیریت آکادمی به عهده اوست و هر عزل و نصبی از طرف خودش انجام خواهد شد.

این گفتمان باعث تیره شدن روابط مدیرآکادمی استقلال با مدیران این باشگاه شده و جرقه تغییرات در این باشگاه روشن شده است و هیچ بعید نیست در روز‌های آتی تصمیمات تازه‌ای از سوی علی خطیر برای انتخاب مدیرآکادمی استقلال اتخاذ شود.


حاجیلو در دوران سرپرستی حجت کریمی به عنوان مدیر آکادمی استقلال برگزیده شد و تاکنون در این سمت فعالیت می‌کند، اما نقد‌های بسیاری به تصمیم‌های او درباره انتخاب برخی افراد به عنوان مربی در تیم‌های پایه وجود دارد که باید دید در نهایت چه تصمیمی درباره حاجیلو اتخاذ خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->