تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد
سرخط خبرها

اوضاع عجیب تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در رفسنجان

  • کد خبر: ۱۸۹۴۹
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
اوضاع عجیب تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در رفسنجان
نماینده مشهد در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان برای بازی با مس رفسنجان در زمین میزبان با حواشی جالب‌توجهی روبه‌روست.
مژده رنگیان - دیدار حساس مشهدی‌ها در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار می‌شود، اما در کمال تعجب این دیدار با حضور تماشاچیان رفسنجانی خواهد بود.

این‌روزها، ویروس کرونا همه‌چیز را در دنیا تحت‌تأثیر قرار داده، بیشترین تأثیر، اما بر روی اتفاقات ورزشی بوده است که گستردگی این ویروس منجر به لغو رقابت‌های مهم بین‌المللی شد. در ایران نیز رقابت‌های زیادی لغو شد و برخی مسابقات مهم که برگزاری آن‌ها واجب بود، مانند مسابقات لیگ برتر فوتبال بدون تماشاچی برگزار شد. درحالی‌که برخی رسانه‌ها از تعطیلی مسابقات لیگ فوتسال بانوان می‌گفتند، سازمان لیگ اعلام کرد بازی‌ها برگزار می‌شود و روز جمعه نهم اسفند‌ماه ۲ دیدار حساس در مرحله پلی‌آف برگزار می‌شود؛ یکی در اهواز و دیگری در رفسنجان. دختران تیم خراسان رضوی عصر روز گذشته به رفسنجان رسیدند تا جمعه ۹ اسفندماه برابر تیم مس رفسنجان صف‌آرایی کنند. پیروز این دیدار راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

حضور تماشاچیان برخلاف مصوبه کشور
فاطمه شریف، سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، درباره برگزاری این دیدار اظهار کرد: در استعلامی که از فدراسیون گرفتیم، اعلام شد دیدار‌ها برگزار می‌شود؛ زیرا بازی‌هایی که ضرورت دارند، نباید لغو شوند. ما نیز به‌دلیل درپیش‌داشتن مسابقات آسیایی نیاز داریم که سریع‌تر لیگ به پایان برسد. او، اما از برگزاری این دیدار با حضور تماشاچیان خبر داد و گفت: براساس مصوبه‌ای که وزارت ورزش و جوانان صادر کرده است، هیچ‌یک از مسابقات ورزشی در صورت برگزاری نباید تماشاچی داشته باشند؛ زیرا باعث گسترش بیشتر ویروس در بین شهروندان می‌شود. اما طبق آخرین خبری که نصیری، مسئول بانوان سازمان لیگ، اعلام کرد، قرار است این دیدار با حضور تماشاچیان باشد و برای این تصمیم ۲ دلیل آوردند. دلیل اول اینکه در مسابقات بانوان شاهد شلوغی و ازدحام رقابت‌های آقایان نیستیم، پس مشکلی ندارد که بانوان حضور داشته باشند و دلیل دوم هم رعایت عدالت است. بازی رفت در مشهد با حضور تماشاچیان بوده و حالا در رفسنجان نیز باید هواداران برای حمایت از تیم شهرشان حاضر شوند.

اینکه چطور اجازه چنین‌تصمیمی داده شده است، نمی‌دانم؛ زیرا وقتی تصمیمی از طرف مقامات بالاتر گرفته شده و به‌عنوان قانون اعلام می‌شود، باید رعایت شود، باید سلامت جامعه و پیشگیری از گسترش ویروس، اولویت همه باشد.

تعویق به ضرر تیم‌هاست
او درباره اینکه آیا از سمت ۴ تیم پلی‌آف درخواست تعویق بازی‌ها داده شده است یا خیر، گفت: ما درخواستی نداشتیم؛ زیرا در صورت تعویق، کار سخت می‌شد. احتمالا مسابقات به سال جدید موکول می‌شد و در‌آن‌صورت جمع‌کردن تیم در کنار هم و رسیدن به آمادگی و هماهنگی، زمان می‌برد. بچه‌ها نیز دیگر انگیزه کافی نداشتند. تمرینات تیم ملی نیز باید آغاز شود و برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شویم.

لغو سالن تمرینی در رفسنجان
سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی همچنین درباره سفر زودهنگام تیم به رفسنجان اظهار کرد: قرار بود چهارشنبه راهی رفسنجان شویم که لغو شد. سه‌شنبه یا پنجشنبه باید راهی می‌شدیم که پنجشنبه خیلی دیر بود و تصمیم گرفتیم زودتر بیاییم. در مشهد اقدامات برای گرفتن سالن تمرینی در ۲ روز چهارشنبه و پنجشنبه را انجام دادیم. رفسنجان تنها یک سالن استاندارد دارد که متعلق به دانشگاه پیام‌نور است. در پیگیری‌های اولیه قرار شد هزینه پرداخت شود و وقت تمرینی به ما داده شود؛ اما با اطلاع از اینکه تیم ما رقیب تیم مس رفسنجان است، قرار را لغو کردند و با پیگیری بیشتر، گفتند سالن به‌صورت تمام‌وقت در دست تیم مس است. او ادامه داد: درحال‌حاضر مشخص نیست زمان تمرینی به ما داده شود یا خیر، اما امیدوارم باشگاه مس اخلاق ورزش حرفه‌ای را رعایت کند و سالن در اختیار تیم مشهد قرار بگیرد.

شریف با اشاره به آخرین بازی نیمه‌نهایی تصریح کرد: قطعا دیدار سختی خواهیم داشت. در بازی رفت که در مشهد برگزار شد، مستحق پیروزی با دوسه گل بیشتر بودیم، اما در آن روز بدشانس بودیم و به تساوی ۲ بر ۲ رسیدیم. تمرینات خوبی داشتیم و با دیدن فیلم بازی رفت، نقاط ضعف تیم را برطرف کردیم. در بازی روز جمعه باید پیروز شویم تا به فینال برسیم. درصورتی‌که بازی با تساوی یک‌گله یا دوگله به پایان برسد، مس به فینال می‌رود و اگر با بیشتر از ۳ گل بازی به تساوی بکشد، ما می‌توانیم فینالیست شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->