استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

یادداشت «کیانوش عیاری» برای داریوش مهرجویی

  • کد خبر: ۱۸۹۵۲۷
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
یادداشت «کیانوش عیاری» برای داریوش مهرجویی
کیانوش عیاری کارگردان سینما در حالی که در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی حضور نداشت، یادداشتی برای وی نوشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیانوش عیاری کارگردان سینما که به دلیل کسالت در مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی حضور نداشت، با این حال یادداشتی برای وی نوشت که در این مراسم خوانده شد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

زنده یاد داریوش مهرجوئی در تاریخ سینمای ایران متبحرترین و ماهرترین ترسیم‌کننده‌ی زندگی بود. او حتا در فیلم‌های روشنفکرانه و پیچیده اش این ویژگی را به درستی و زیبایی ترسیم کرده بود. گرایش بزرگمرد تاریخ سینمای ایران در به تصویر کشیدن زندگی رنگارنگ و متنوع ایرانی حکایت از این داشت که او با بینش و دانش خود می‌توانست روایت مطلوبی از هر نوع زندگی ارائه دهد، بدون اینکه آن‌ها را تجربه کرده باشد؛ و حالا این جنایت وحشیانه، به منزله‌ی معمای تازه‌یی است که برای مردم ایران گشوده شده است. متأسفانه به دلیل بستری بودن، حضور در این مراسم برایم ممکن نبود. یاد اش گرامی. کیانوش عیاری.



گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->