واریزی جدید برای مددجویان و معلولان بهزیستی لغو شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی تعداد شهروندان مشهدی دارای معلولیت به ۶۰ هزار نفر رسید ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه معلولان | زمان آزمون تغییر کرد واریز مبالغ نامشخص بهزیستی برای معلولان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) سهمیه خراسان رضوی در اولین آزمون استخدامی معلولان سراسر کشور مشخص شد مستمری حق پرستاری فروردین ۱۴۰۳ معلولان همراه با مابه‌التفاوت واریز شد + مبلغ مستمری (۲۷ فروردین) مستمری کمک هزینه لوازم بهداشتی فروردین ۱۴۰۳ معلولان بدون افزایش واریز شد واریز علی‌الحساب کمک‌هزینه معیشت ماده ۲۷ معلولان (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) مستمری فروردین ۱۴۰۳ معلولان با افزایش ۳۰ درصدی واریز شد (۲۵ فروردین ۱۴۰۳) استقرار بیش از هزار صندوق دریافت فطریه در مشهد | مبالغ فطریه به نیازمندان اختصاص خواهد یافت واریز مستمری فروردین ۱۴۰۳ مددجویان بهزیستی شایعه است | مستمری کمیته امداد واریز شد شمار معلولان ذهنی و اوتیستیک در مشهد به بیش از ۱۶ هزار نفر رسید تفاوت فاحشِ حق پرستاری معلولان و حق پرستاری جانبازان در سال ۱۴۰۳ قدرِ سکوت | مراسم آخرین شب قدر ۱۴۰۳ ویژه ناشنوایان برگزار شد + ویدئو اوتیسم چیست؟ | نگاهی به چالش ها و فعالیت ها در حوزه اوتیسم تجهیز و بهره‌برداری از ۲مرکز جدید آموزش طیف اوتیسم در خراسان رضوی واکنش عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عدم واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مشهد به مناسبت روز جهانی اوتیسم آبی رنگ خواهد شد کمک هزینه معیشت ماده ۲۷ معلولان واریز شد (یک فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
در حاشیه بیستمین سفر استانی مشاور رییس بهزیستی کشور؛

به دنبال بهره مندی ازمعلولین توانمند در بدنه بهزیستی هستیم

  • کد خبر: ۱۹۰۱۷
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
به دنبال بهره مندی ازمعلولین توانمند در بدنه بهزیستی هستیم
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امورافراد دارای معلولیت گفت: در حال حاضر ۸ معلول شدید به عنوان مشاور و مدیران بهزیستی فعالیت دارند
به گزارش شهرآرانیوز، محمودی نژاد در جمع روسای هیات مدیره سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه افراد دارای معلولیت اظهارداشت: بیستمین استانی است که سفر می‌کنم و از نزدیک با مدیران انجمن‌های معلولان دیدار دارم و امیدوارم بتوانیم از طریق شما و شنیدن مشکلات جامعه معلولین قدم‌های مثبتی برای افراد دارای معلولیت برداریم.

وی افزود:  یکسری افراد هستند که دارای آسیب نخاعی هستند و حق پرستاری حقشان است. اما عده‌ای هم دارای آسیب نخاعی نیستند، اما دربستر هستند و معلولیت شدید دارند و حق پرستاری به آن‌ها هم تعلق نمی‌گرفت. در حال حاضر ۱۰ هزار نفر معلول آسیب نخاعی در لیست حق پرستاری قرار دارند.

محمودی نژاد خطاب به روسای هیئت مدیره سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه افراد دارای معلولیت گفت: شما اگر به عنوان مشاور بهزیستی در امور معلولین بودید چه کاری برای رفاه معلولین انجام می‌دادید و چه پیشنهادی می‌دهید که کیفیت خدمات برای افراد دارای معلولیت بهتر شود و این نشست‌ها در همین راستا تشکیل شده است.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور افراد دارای معلولیت تصریح کرد: بهزیستی به دنبال بهره مندی از معلولین توانمند در بدنه خود است؛ به طوریکه در حال حاضر ۸ معلول شدید به عنوان مشاور و مدیران بهزیستی فعالیت دارند و سعی داریم اگر معلولی تخصص داشت و توانمند بود از تخصص و توانمندی وی در راستای بهبود فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نشست‌ها مشکلات و معضلاتی که افراد دارای معلولیت با آن روبه رو هستند را بررسی و در سال آینده اصلاح کنیم.
 
به دنبال بهره مندی ازمعلولین توانمند در بدنه بهزیستی هستیم

حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز گفت: معلولین افراد توانمندی هستند که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، پزشکی، علمی و ... تخصص‌های ویژه‌ای دارند که می‌توان از حضور آن‌ها در بدنه بهزیستی نیز استفاده کرد.

وی افزود: در بهزیستی خراسان رضوی سعی برآن شده تا معلولین، مطالبه گر باشند. اگر ما خودمان نسبت به مطالبات معلولین گوش شنوا داشته باشیم، قطعا معلولین از دیگر مسئولین و ارگان‌ها نیز مطالبات خود را پیگیری خواهند کرد؛ چرا که مطالبه گری حق معلولین به عنوان عضوی از شهروندان و مردم این کشورمی‌باشد.

در این نشست روسای هیئت مدیره سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه افراد دارای معلولیت مشکلاتی که جامعه افراد دارای معلولیت در بخش‌های مختلف با آن روبه رو هستند را بیان کردند و پیشنهاداتی نیز در این راه ارائه دادند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->