پایان قهر سه ساله پدر و دختر در برنامه تلویزیونی دمتون گرم «لاک‌پشت و حلزون» از چهارشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده می‌رود+ پوستر نظر کاربران درباره فصل اول سریال وحشی چیست؟ فیلم سینمایی «تکاب» تابستان ۱۴۰۴ اکران می‌شود زهره حاتمی، داستان‌نویس پیشکسوت، درگذشت + علت فوت نمایش ۴ فیلم کمدی در شبکه نمایش + زمان پخش سریال خارجی «باج» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش نرگس آبیار رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم‌های بشردوستانه TRT شد صدور پروانه ساخت برای سام قریبیان و سعید سهیلی اولین اطلاعات از فصل دوم سریال «وحشی» + تعداد قسمت‌های فصل جدید درباره «شاپور قریب»؛ کارگردان جریان‌ساز سینمای اجتماعی ایران هم‌زمان با سالروز درگذشتش تغییر شکل عجیب کریستین بیل برای فیلم «مدِن»+ عکس خودنمایی مدیران، آفت برگزاری جشنواره‌های هنری است نگاهی به بازار نشر در هفته گذشته (۱۷ خرداد ۱۴۰۴) | «صاد»، حرف تازه سعید تشکری «پدر، مادر، خواهر، برادر» جیم جارموش در راه جشنواره ونیز اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره هنری زنان و خانواده را بشناسید فیلم کوتاه راننده تاکسی در راه بلغارستان آمار فروش سینما‌های کشور در هفته گذشته (۱۷ خرداد ۱۴۰۴) | گیشه در تسخیر «صددام»
سرخط خبرها

در شهرآرا به دنبال روش‌های نوآور و خلاق در حوزه مدیریت شهری و هویت مشهد هستیم

  • کد خبر: ۱۹۰۹۰۸
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
در شهرآرا به دنبال روش‌های نوآور و خلاق در حوزه مدیریت شهری و هویت مشهد هستیم
مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا گفت: رویکرد روایت شهر استحکام پایه‌های محصولات فرهنگی و هویتی است و در شهرآرا به دنبال روش‌های نوآور و خلاق در حوزه مدیریت شهری و هویت مشهد هستیم.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمیثم موسوی‌مهر در سومین رویداد روایت شهر از سلسله رویدادهای هم‌آفرینی، فیلمنامه مبتنی بر هویت با عنوان رویداد خلاق و نوآور روایت شهر، اظهار کرد: همگی موسسه فرهنگی شهرآرا را می‌شناسید و من این موسسه را زیست بوم تولید محتوا نامگذاری کردم. در مجموعه شهرآرا تولید محتوا با توجه به اهداف و ماموریت‌های شهرداری مشهد البته با تمرکز بیشتر بر ماموریت‌های مرتبط با مشهدالرضا(ع) انجام می‌شود.

وی افزود: در مجموعه شهرآرا بعد از برگزاری دوره‌های مختلف و تجربه‌هایی که در این مسیر کسب کردیم هویت مشهد موضوعیت پیدا کرد. در دوره جدید با رویکرد ارتقای سیمای رسانه‌ای مشهد الرضا(ع) استراتژی خود را براساس آن طراحی و رفتارها را در مجموعه شهرآرا  برای کمک به این اتفاق تنظیم کردیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا و برگزارکننده رویداد روایت شهر ادامه داد: رویکرد روایت شهر استحکام پایه‌های محصولات فرهنگی و هویتی است و براساس نیازها طراحی می‌شود. بنابراین رویدادهای هم‌آفرینی را برای کمک به تولید فیلم‌نامه و طرح به عنوان اولین مرحله تولید یک اثر هنری و فرهنگی طراحی کردیم.

موسوی مهر با اشاره به اینکه چهار رویداد در دستورکار روایت شهر قرار داده‌ایم، ادامه داد: رویداد اول با عنوان رویداد مستند و رویداد دوم با عنوان خرده روایت برگزار شد. رویداد سوم نیز با عنوان خلاق و نوآور در حال برگزاری است و رویداد چهارم عنوان شهربانو دارد که فراخوان‌ آن اعلام شده  است.

وی گفت: در دو رویداد اخیر اهالی رسانه ١۴ استان شرکت کردند و موضوعات خود را با ما به اشتراک گذاشتند. در واقع ما در شهرآرا به دنبال روش‌های نوآور و خلاق در حوزه مدیریت شهری و هویت مشهد هستیم.

موسوی‌مهر با بیان اینکه پژوهش‌های متعددی برای این رویدادها انجام شده است، گفت: پژوهش‌ها در قالب رفتارهای هنرمندان و اهالی رسانه‌ای شهرها و کشورهای خارجی و بازنمایی هویتی‌شان بود که ببینیم آن‌ها از کجا آغاز کردند. این روش در روایت شهر ماحصل این پژوهش بود. این روش با روش‌های علمی که در دنیا وجود دارد، هم‌سازگاری شد و ما نیز برای خود چهارچوبی را تعریف کردیم. از این رو در موضوع و در حوزه محتوا مسیری برای شهرداری بومی کردیم که قابلیت تسریع به شهرهای دیگر را دارد. اکنون چهار تا پنج شهر درخواست دارند تا همین روش در آن‌ها اجرا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->