زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش در مشهد: کسری ۲۰۰ هزار معلم را با ۷۵ هزار معلم جدید جبران کردیم! + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۰۹۴۷
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
وزیر آموزش و پرورش در مشهد: کسری ۲۰۰ هزار معلم را با ۷۵ هزار معلم جدید جبران کردیم! + فیلم
وزیر آموزش و پرورش در دفاع از عملکرد این وزارتخانه در تامین معلم، ساماندهی فرهنگیان در سال تحصیلی جاری را در تاریخ بی سابقه عنوان کرد.

رضا مراد صحرایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره کمبود معلم در مدارس عنوان کرد: ساماندهی امسال در تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه بوده است و ما توانستیم کسری بیش از ۲۰۰ هزار معلم را با ۷۵ هزار معلم جدید جبران کنیم.

وی ادامه داد: اعلام نتایج پذیرفته شدگان با توجه به متفاوت بودن مصاحبه‌ها با تاخیر مواجه شد که البته می‌توانست با برنامه ریزی بهتری انجام شود. از سوی دیگر، با توجه به اینکه امسال کنکور سراسری در ۲ مرحله برگزار گردید، سبب شد تا تمامی ظرفیت‌های سازمان سنجش معطوف به نتایج کنکور باشد.

صحرایی تصریح کرد: تاخیر ۴ هفته‌ای در اعلام نتایج آزمون‌های جدید داشتیم که به راحتی قابل جبران است؛ مهم آن است که بیش از ۴۰ هزار معلم جدید به نحوی انتخاب شدند که تا ۳۰ سال خدمت کنند.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به سوال شهرآرانیوز مبنی بر رد صلاحیت برخی معلمان دارای معلولیت گفت: افراد دارای معلولیت و به ویژه نابینایان طبق قانون، حق و حقوقی دارند و بنا داریم در سال جاری هزار سهمیه استخدامی برای این افراد در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: توانمندی معلولان در پذیرش معلمی از منظر پزشکی اهمیت دارد و اینگونه نیست که صرفا بخاطر معلولیت کسی رد شده باشد.

صحرایی تاکید کرد: برخی معلولیت‌ها مانند آسیب نخاعی و کم بینایی می‌توانند در کلاس‌های درس عمومی ما حضور یابند. همچنین از ظرفیت برخی دیگر از معلولان در سازمان آموزش و پرورش استثنائی استفاده خواهیم کرد. هدف ما آن است که اگر درصد معلولیت فرد، مزاحمتی برای پذیرش و جذب ایجاد نکند، شرایط حضور را فراهم آوریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->