تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

استقلال: ازداوری ضرر کردیم، آلومینیوم: ما ضرر کردیم!

  • کد خبر: ۱۹۱۲۱۵
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
استقلال: ازداوری ضرر کردیم، آلومینیوم: ما ضرر کردیم!
فضای بیانیه نویسی در فوتبال ایران دوباره داغ شده و بعد از پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک از سوی هر دو باشگاه بیانیه‌هایی علیه داوران منتشر شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که سازمان لیگ پیش از شروع لیگ برتر به باشگاه‌ها گفته بود از نوشتن بیانیه خودداری کنند، اما دو باشگاه استقلال و آلومینیوم اراک بعد از پایان بازی بیانیه‌هایی را علیه داور منتشر کرده اند.  

دربیانیه باشگاه استقلال آمده:

*در دقیقه ۷ این بازی، مهرداد محمدی در محوطه جریمه با بهروز نوروزی‌فرد برخورد کرد و سرنگون شد، اما داور دستور به ادامه بازی داد!  


*در دقیقه ۷۹ و هنگام درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم، عارف حاجی عیدی بازیکن تیم آلومینیوم به محمدحسین مرادمند فن کمر زد، اما داور مسابقه فقط به نشان دادن یک کارت زرد به این بازیکن اکتفا کرد!

*همچنین در دقیقه ۸۳ این بازی، محمدحسین مرادمند و مرتضی تبریزی روی هوا پریدند که سیدرضا مهدوی در کمال تعجب، کارت زرد دوم را به مدافع استقلال نشان داده و او را از زمین اخراج کرد!

*بر همین اساس باشگاه استقلال از داور این دیدار به دلیل اتفاقات رخ داده به مراجع ذیصلاح در فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

*باشگاه استقلال در نهایت تاکید کرده که در فصل جاری چهار پنالتی استقلال از دید داوران پنهان مانده و در دیدار مقابل مس رفسنجان هم به زعم کارشناسان بازیکن حریف به اشتباه در نیمه اول اخراج نشد.

اما باشگاه آلومینیوم اراک نیز نسبت به آنچه داور در میدان رقابت خلق کرد، گله گذاری و این بیانیه را منتشر کرده است:

* یکی از بزرگترین اشتباهات داوری در دقیقه ۷۷:۴۰ رخ داد. زمانی که محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال با گذاشتن پا جلوی توپ، مانع از شروع مجدد سریع ضربه ایستگاهی آلومینیوم شد و طبق قوانین داوری باید در همین صحنه کارت زرد می‌گرفت و بلافاصله هم با لگد به شکم مرتضی تبریزی زد و آغاز کننده درگیری و تنش در این لحظه بود که می‌توانست یک اخطار و حتی کارت قرمز بگیرد، ولی داور فقط یک کارت زرد به او نشان داد.

* فاحش‌ترین و واضح‌ترین اشتباه داور مسابقه در دقیقه ۹۷:۱۰ اتفاق افتاد؛ زمانی که سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال با تکل به پای راست رضا جبیره زد و مطمئنا باید یک پنالتی به سود آلومینیوم گرفته می‌شد و کارشناسان داوری هم این موضوع را تایید کردند و علاوه بر آن، این تکل می‌توانست منجر به کارت زرد دوم و اخراج گلر استقلال هم شود که داور از تمام این اتفاقات چشم‌پوشی کرد تا روز سیاه داوری برای آلومینیوم اراک رقم بخورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->