درگیری میان صهیونیست‌ها در زندان سدیه تیمان + فیلم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان پزشکیان بر اهمیت تقویت روابط ایران و آفریقای جنوبی تاکید کرد فرستاده ویژه پادشاه عمان برای شرکت در مراسم تحلیف وارد تهران شد پزشکیان در گفتگو با مکرون: رژیم صهیونیستی در صورت حمله به لبنان اشتباهی بزرگ مرتکب خواهد شد نتانیاهو برای حزب الله لبنان رجزخوانی کرد نخست وزیر سوریه برای شرکت در مراسم تحلیف وارد تهران شد حمله راکتی حزب‌الله به پایگاه «البغدادی» رژیم صهیونیستی آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است | ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل و نقل جاده‌ای برای سفر زائران سفر هیات عالی رتبه حماس به ایران برای حضور تحلیف پزشکیان محمد باقر قالیباف با رئیس مجلس مالزی دیدار و گفت و گو کرد شماری از کشورهای اروپایی از اتباع خود خواستند که لبنان را ترک کنند رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس انتخاب شد فرمانده نیروی زمینی ارتش: میدان رزم در حیطه قدرت و استقامت نزاجاست برگزاری استانی انتخابات شوراها محقق خواهد شد؟ نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان به محمدرضا عارف تبریک گفت رئیس قوه‌قضائیه: کمک عملیاتی به دولت حائز اهمیت است آلمان خواستار اقدام ایران برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه شد آموزه‌های دفاع مقدس سبب ایجاد دستاوردهای نوین دفاعی در کشور است وزیر کشور: امکان خروج زائران اربعین از‌ مرز دریایی شلمچه وجود دارد پیروزی مادورو در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا
سرخط خبرها

القسام منتظر حمله زمینی رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر: ۱۹۱۲۸۳
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
القسام منتظر حمله زمینی رژیم صهیونیستی است
سخنگوی گردانهای عزالدین القسام با اشاره به اینکه زمان برتری نظامی و اطلاعاتی ادعایی دشمن به پایان رسیده، گفت که دوران شکست صهیونیستها آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- گفت که در هفتم اکتبر (روز آغاز عملیات طوفان الاقصی)، دژهای دشمن مانند لانه عنکبوت، فرو ریخت و در آن زمان پیروزی را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه هدف قرار دادن ساختمانهای مسکونی و بیمارستانها، صرفا ننگ و عار به دنبال دارد، تأکید کرد: در جنگ زمینی، منتظر دشمن هستیم تا معنای قدرت و فداکاری را به آن یاد بدهیم و به دشمن، شکست را تحمیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری سما، سخنگوی القسام با اشاره به اینکه زمان برتری نظامی و اطلاعاتی ادعایی دشمن به پایان رسیده و دوران شکست صهیونیستها آغاز شده است، گفت: از حاکمان عرب نمی‌خواهیم برای دفاع از کودکان غزه یا مقدسات، ارتشهای خود را حرکت دهند؛ زیرا ما نابودی اسرائیل را بر عهده گرفته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه علت کشتار ملت فلسطین، شکستهای دشمن است، تصریح کرد: دشمن در مذاکرات اخیر بر سر اسرا، زمان زیادی را تلف کرد و بمباران وحشیانه آن، باعث کشته شدن ۵۰ نفر از آنان (اسرا) شده است.

ابوعبیده با بیان اینکه زمان فروش توهم به جهان درباره دروغ ارتش شکست ناپذیر و تانکهای مرکاوا به پایان رسیده است، گفت: ما این تانک را در غزه نابود کردیم. نفرین دهه هشتم، گریبان اسرائیل را خواهد گرفت [و نابود خواهد شد].

وی با اشاره به اینکه در قبال اسرای دشمن صهیونیستی باید همه اسرای فلسطینی در زندانهای اسرائیل آزاد شوند، خاطر نشان کرد: قطعا پیروزی متعلق به ماست.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->