نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

ارسال پرونده قرارداد‌های استقلال به کمیته انضباطی

  • کد خبر: ۱۹۱۳۳۵
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
ارسال پرونده قرارداد‌های استقلال به کمیته انضباطی
بعد از بررسی قرارداد‌های باشگاه استقلال، گزارش عملکرد این تیم به کمیته انضباطی ارسال شد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از شاکیان باشگاه استقلال مدعی شده باشگاه استقلال قانون سقف قرارداد را رعایت نکرده است. شکایت باشگاه پرسپولیس باعث شده کارگروه نظارت بر قرارداد باشگاه‌ها در روز‌های اخیر پرونده استقلال را بررسی کرده و قرار است در دو سه روز آینده گزارش نهایی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

با توجه به اینکه ممکن است در قرارداد‌های بازیکنان استقلال نیز اشکالاتی وجود داشته باشد، به خصوص در ماجرای کوین یامگا احتمال دارد باشگاه استقلال نیز با کسر امتیاز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شود.


اخیرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به کاهش یک امتیاز از باشگاه پرسپولیس داد که همین تصمیم بهانه‌ای شد در دست مدیران باشگاه پرسپولیس تا نسبت به آنچه در باشگاه استقلال نیز رخ داده شکایتی را تنظیم و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

البته مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند ورایی علیه آن‌ها صادر نخواهد شد.
حالا باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی پیرامون این ماجرا اتخاذ خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->