دبیریان: برگزاری نمایشگاه «مشهد اینوکس-فاینکس» گامی مؤثر در جهت تحقق شعار سال و توسعه اقتصاد شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: تزریق نشاط و امید به شهروندان هدف اصلی ماست اجرای ۵۱۵ رای قلع در سال ۱۴۰۳ در مشهد جشنواره‌های شهری مشهد فرصتی برای نشاط مومنانه و تزریق حال خوب به شهروندان است حل معضل حاشیه نشینی در بخش مرکزی شهرستان مشهد با بازنگری در تقسیمات کشوری جشنواره گل‌های لاله مشهد میزبان شکوه بهاری طبیعت نگاهی به بازار سوغات زائر در مشهد و چالش هایش | سوغات مشهد همچنان ساخت چین! هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۱ فروردین ۱۴۰۴) شهردار مشهد: روند عملیات اجرای پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شرقی حضرت ابوطالب ادامه دارد درباره قدیمی‌ترین کوچه خیابان عبادی مشهد | گذر «حوض لقمان» که بعدها به «کوی سعادت» رسید نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری مسئولیت دارد زمینه جمع‌آوری سرمایه خُرد مردم را فراهم کند طی سال ۱۴۰۳ چند نفر در مشهد فوت کردند؟ موحدی: کارگروه‌های مختلف در شورای شهر مشهد جهت حمایت از جبهه مقاومت تشکیل شده است | مسئله فلسطین باید بزرگ شود نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: امیدوارم همت مجموعه دولت و استان برای قطار سریع السیر مشهد-تهران نتیجه‌بخش باشد سید حسین احمدزاده، سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد شد (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) آرایشِ نوروزیِ مشهدِ عزیز! باران بهاری در مشهد آلودگی هوا را شست (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) هدف گذاری برای تحقق کامل اهداف پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ علوی مقدم: سال ۱۴۰۴ نویدبخش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در شهر امام رضا(ع) است تدوین بسته جامع سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت
سرخط خبرها

نظام کامل و دقیق نظارت و بازرسی، حیاتی‌ترین رکن مدیریت سالم و کارآمد

  • کد خبر: ۱۹۱۵۶۴
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
نظام کامل و دقیق نظارت و بازرسی، حیاتی‌ترین رکن مدیریت سالم و کارآمد
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهدمقدس گفت: یکی از حیاتی‌ترین ارکان مدیریت سالم و کارآمد، وجود یک نظام کامل و دقیق نظارت و بازرسی است.
بیتا سخایی
خبرنگار بیتا سخایی

حسین اکران در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، ضمن گرامیداشت روز بازرس اظهار کرد: با عنایت به اهمیت و جایگاه والای امر نظارت در دستگاه‌های اجرایی، راهبرد و سیاست کلی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، نظارت بر حسن اجرای امور با رویکرد رضایت از کارکنان خدوم شهرداری است.

وی اضافه کرد: در همین راستا اقدامات اصلاحی پیشگیرانه مبتنی بر شناسایی آسیب‌ها و نقاط فسادخیز در دستورکار این اداره قرار دارد.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهدمقدس تصریح کرد: در این مسیر قطعاً اجرای برنامه‌های ابلاغی دوره ششم مدیریت شهری در بستر ضوابط و مقررات، ضمن ارتقای سطح کیفی خدمات به شهروندان و زائران، زمینه‌ساز افزایش رضایتمندی از مجموعه مدیریت شهری و به‌تبع رضایتمندی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.

اکران با بیان اینکه بازرسی‌های دوره‌ای و هدفمند، حذف فرایند‌های زائد و موازی، می‌تواند بسته‌های خدمتی متنوعی را در مدیریت شهری، با سرعت بیشتری به جامعه هدف خود ارائه کند، اظهار کرد: جلوگیری از ایجاد بحران و شکل‌گیری تخلفات با استمرار تقویت نقش مشاوره و بازدارندگی توأم برای مدیران ارشد اجرایی، ازجمله وظایف ذاتی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات به شمار می‌آید.

وی گفت: امید است تمامی اقدامات کارکنان اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و سایر خدمتگزاران به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج) باعث عمران، آبادی و اعتلای کشور عزیز ایران شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->