تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش را از دست دادیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران برنامه‌های تلویزیون به‌مناسبت شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی + زمان پخش فیلمنامه‌نویس مشهدی: آرزویم است که درباره امام رضا (ع) فیلمنامه خوبی بنویسم رضا میرکریمی: خبر تلخی بود پیام تسلیت «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد در پی شهادت رئیس‌جمهور پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت پیام تسلیت «محمدمهدی دادمان» رئیس حوزهٔ هنری در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی برگزاری سوگواره شعر درپی شهادت رئیس‌جمهور ایران + جزئیات بغض احمد نجفی شکست | امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود سریال «عاشورا» در شبکه دو سیما + زمان پخش
سرخط خبرها

آخرین استوری «متیو پری»، بازیگر فرندز، پیش از مرگ + عکس

  • کد خبر: ۱۹۱۷۹۹
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
آخرین استوری «متیو پری»، بازیگر فرندز، پیش از مرگ + عکس
«متیو پری» بازیکر محبوب سریال «فرندز» پیش از مرگش یک استوری در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وقتی چهره‌ای محبوب به طور ناگهانی فوت می‌کند، همه چیزهایی که به او مربوط است یا شاید دلیل و توضیحی برای مرگ ناغافلش باشد، اهمیت پیدا می‌کند. رسانه‌ها در آرشیوهای‌شان جست‌وجو می‌کنند و حتی بی‌اهمیت‌ترین جزئیاتی را که ممکن است به کارشان بیاید بیرون می‌کشند و شروع می‌کنند به نظریه‌پردازی. هواداران چهره‌ها هم در شبکه‌های اجتماعی تئوری‌ها و حدس و گمان‌های‌شان را با دنبال کنندگان‌شان به اشتراک می‌گذارند و سعی می‌کنند بخشی از رخداد مرگ یک سلبریتی باشند، با مدیحه‌سرایی، با مرور خاطرات، با انتشار عکس و هر چیزی که در چنته دارند.

آخرین استوری «متیو پری»، بازیگر فرندز، پیش از مرگ + عکس
این اتفاق درباره متیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال «فرندز»، هم رخ داد. عکس‌هایی از آخرین حضور او در انظار که مربوط به یک هفته پیش از فوتش است منتشر شد، اما چیز دندان‌گیری که بخواهد نشانه‌ای از وضعیت روانی آشفته یا روحیه افسرده و درهم‌شکسته او باشد در عکس‌ها مشاهده نمی‌شود. این عکس‌ها در حالی گرفته شده که پری به همراه دوستی که با او قرار ناهار داشته، در «آپِل پَن» که همبرگرهای معروفی دارد، دیده شده است. یک تی‌شرت آستین کوتاه آبی خاکستری، شلوار مشکی، عینک آفتابی، ریش پروفسوری کوتاه و یک جفت کتانی بدون بند پوشش پری را تشکیل می‌دهد. اضافه وزن پری هم نسبت به سال‌هایی که در جوانی نقش چندلر را در «فرندز» بازی می‌کرد کاملا مشهود است که البته سالها با همین وزن دیده شده بود.

اما آخرین پست اینستاگرام متیو پری چه بود؟ عکسی از یک سلبریتی با سطح زندگی متفاوت از اغلب آدم‌های جامعه، حتی در جوامع غربی. پنج روز پیش از مرگش، پری عکسی از خودش در جکوزی‌ای با چشم‌اندازی زیبا در شب منتشر کرد و نوشت: «اوه، پس چرخش آب گرم به شما احساس خوبی می‌دهد؟» او این پست را مثل اغلب پست‌های دیگرش با «مَتمن» (بر وزن «بتمن») امضا کرده بود.

در همان روز، او ویدوئی از ماه منتشر کرده و برایش کپشن زده بود: «می‌فهمید که تلاش میکنم به شما چه چیزی بگویم؟»

شنبه این هفته متیو پری ۵۴ ساله در جکوزی خانه‌اش مرده پیدا شد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->