اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

دبیرکل جنبش النجباء از تصمیم برای آزادسازی نظامی عراق خبرداد

  • کد خبر: ۱۹۲۰۰۵
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
دبیرکل جنبش النجباء از تصمیم برای آزادسازی نظامی عراق خبرداد
درپی تشدید حملات راکتی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه‌های اشغالگران آمریکا در منطقه، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء از تصمیم مقاومت این کشور برای آزادسازی نظامی آن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق در پیامی در ایکس در این باره نوشت: مقاومت اسلامی عراق تصمیم گرفت عراق را به صورت نظامی آزاد کند و تصمیم قطعی است و آنچه در راه است بزرگ‌تر خواهد بود.

الکعبی افزود: خوشا به حال مجاهدان قهرمان، خوشا به حال آنان که شرکت کردند، خوشا به حال کسانی که حمایت کردند و پیروزی از آن اسلام است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: توقف، سازش و بازنگری در کار نخواهد بود.

الکعبی پس از آن از تصمیم مقاومت عراق برای آزادسازی نظامی این کشور خبر داده است که پایگاه‌های آمریکا در این کشور و سوریه در روز‌های اخیر آماج حملات پهپادی و راکتی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق هفته گذشته اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آن‌ها حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->