معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

اکران آنلاین «فسیل» چه زمانی است؟

  • کد خبر: ۱۹۲۱۸۴
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
اکران آنلاین «فسیل» چه زمانی است؟
اکران فیلم سینمایی «فسیل» درحالی با محدود شدن سانس‌های نمایش آن، در ایران و خارج از ایران ادامه دارد که زمان اکران آنلاین آن نیز اعلام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران پس از انقلاب است، نوروز ۱۴۰۳ به صورت آنلاین اکران می‌شود.

«فسیل» با رکوردشکنی‌های متعدد، بیش از ۲۷۵ میلیارد تومان فروش داشته و موفق به جذب بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مخاطب شده است. این فیلم پس از «عقاب ها» (ساموئل خاچیکیان، ۱۳۶۴) با ۱۰ میلیون مخاطب و «کانی مانگا» (سیف الله داد، ۱۳۶۷) با ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب، سومین فیلم پرتماشاگر سینمای پس از انقلاب است. فسیل به تازگی از رکورد فیلم «افعی» (محمد رضا اعلامی، ۱۳۷۲) که ۶ میلیون ۴۰۰ هزار تماشاگر را جذب سالن‌های سینما کرده بود عبور کرده و اگر تا پایان سال روی پرده بماند، احتمالا فیلم «کانی مانگا» را هم پشت سر خواهد گذاشت.

بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری، بابک کریمی، سیدجواد هاشمی و امید روحانی از بازیگران این فیلم هستند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->