نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

مخالفت ارسلان مطهری با کاهش قرارداد

  • کد خبر: ۱۹۲۲۴۲
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
مخالفت ارسلان مطهری با کاهش قرارداد
ارسلان مطهری که در هفته‌های اخیر غالبا نیمکت نشین بوده تمایلی به کاهش قراردادش ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که آرش رضاوند یک روز مانده به بازی استقلال مقابل شمس آذر قزوین موافقت کرد قراردادش کاهش یابد تا شاید راه برای ورود نام مهدی هاشمی‌نسب یا سسما به لیست استقلال باز شود، اما ارسلان مطهری با کاهش قرارداد خود موافقت نکرده است.


این بازکین که در هفته‌های اخیر کمتر از سوی جواد نکونام به کار گرفته شده پیشنهاد کاهش قرارداد را قبول نکرده و حتی به گوش باشگاه رسانده هرکسی مختار است قراردادش را کم کند، اما او راضی به انجام این کار نیست و نمی‌خواهد قراردادش را کاهش دهد.

باشگاه استقلال برای اینکه از سقف قرارداد بالا نزند قرارداد برخی مربیان را هنوز ثبت نکرده که این موضوع با ناراحتی جواد نکونام نیز همراه بوده چرا که او دوست دارد دستیارانش روی نیمکت بنشینند، اما تا به امروز باشگاه استقلال نتوانسته این مشکل را برطرف کند.

آخرین راهکاری مدیران باشگاه استقلال برای باز شدن جا کاهش قرارداد ارسلان مطهری بود که این بازیکن موافقت نکرد و مشخص نیست که باشگاه استقلال در روز‌های آتی قصد دارد نسبت به کاهش قرارداد کدام یک از بازیکنان اقدام کند تا قرارداد دو مربی بیرون مانده ثبت و آن‌ها وارد لیست نهایی شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->