سرخط خبرها

ساعت و تاریخ مسابقه سپاهان و آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۱۹۲۷۶۲
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
ساعت و تاریخ مسابقه سپاهان و آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا
تیم‌های فوتبال سپاهان و آلمالیق از ساعت ۲۱:۳۰ فرداشب (دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال سپاهان در حالی که هفته گذشته را با یک شوک انضباطی پشت سر گذاشت، از ساعت ۲۱:۳۰ فرداشب (دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی به مصاف آلمالیق می‌رود. طلایی پوشان دیار زاینده رود فردا باید در یک اقدام بی سابقه بعد از مسابقه نساجی، در استادیوم آزادی به مصاف حریف بروند.

حکم سنگین و بی سابقه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقه سپاهان و الاتحاد باعث شد تا وضعیت نماینده کشورمان در این گروه سخت‌تر و پیچیده‌تر از قبل شود و حالا مورایس باید از تیم بدون امتیاز این گروه ۳ امتیاز دیگر بگیرد تا به وضعیتش سروسامانی بدهد.

نماینده ایران در این مسابقه «رضا شکاری»، «شهریار مغانلو»، «سید احمد موسوی» و «امید نورافکن» را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

سپاهان با کسب ۴ امتیاز از ۳ بازی قبلی خود در رده سوم گروه C حضور دارد و آلمالیق هم بدون امتیاز در قعر گروه جای گرفته است. در این گروه الاتحاد با ۹ امتیاز صدرنشین است و نیروی هوایی عراق با ۴ امتیاز و به دلیل شرایط بهتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->