ادعای نتانیاهو درباره ادامه حملات به غزه و پیشرفت در مذاکرات ترامپ: رابطه من با نتانیاهو هرگز بد نبوده است+ فیلم حمایت مجدد آمریکا از جنایات اسرائیل در غزه | انگلیس: تمام گذرگاه‌های غزه باید باز شود (۵ مرداد ۱۴۰۳) روسیه: ۵۰ هزار بمب بر سر مردم غزه ریخته شده است تغییر در ساعت کاری مراکز دولتی سراسر کشور در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) تغییر در ساعت کاری ادارات زاهدان و سیستان و بلوچستان در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) ساعت کاری ادارات سمنان در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) کاهش یافت واکنش وزارت امور خارجه به اتهامات وزیر اسرائیل علیه ایران آوارگی اجباری ۹۰ درصد ساکنان نوار غزه تغییر ساعت کاری ادارات تهران در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است | زیرمیز زدن و نپذیرفتن، چیزی جز هرج‌ومرج ایجاد نمی‌کند مجلس روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه (۷ و ۹ مرداد ۱۴۰۳) جلسه علنی ندارد تحویل خودرو‌های عملیاتی به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های خراسان رضوی با حضور وزیر کشور آیت‌الله علم‌الهدی: ماهیت انقلاب اسلامی، مبارزه است | ایستادگی در برابر تهاجمات دشمن، رسالت امام جمعه اوباما هم به جمع حامیان هریس پیوست تصاویری از زد و خورد شدید در پارلمان ترکیه+ فیلم پزشکیان: الان زمان شعار دادن نیست کاخ سفید: در ۶ ماه آینده بر رفتار‌های ایران تمرکز داریم هر هفته ۳۸ هزار نفر مخاطب خطبه‌های نمازجمعه مشهد هستند | فعالیت ۵۳ پایگاه اقامه نمازجمعه در خراسان‌رضوی رئیس شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه کشور: نماز جمعه مشهد، یک آوردگاه ملی است واکنش پزشکیان به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا
سرخط خبرها

آمریکا: ۲۲ حمله در عراق و ۱۸ حمله در سوریه به پایگاه‌های ما شده است

  • کد خبر: ۱۹۳۲۳۲
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
آمریکا: ۲۲ حمله در عراق و ۱۸ حمله در سوریه به پایگاه‌های ما شده است
معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با اذعان به افزایش حملات علیه نیروهای آمریکایی در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و اعلام دستکم ۴۰ حمله تاکنون مدعی شد: در زمان و مکان انتخابی به حملات علیه نیروهای خود پاسخ می دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سابرینا سینگ معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز سه شنبه وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن ادعا کرد: بازدارندگی "فوق العاده قوی" ایالات متحده آمریکا جهت بازداشتن ایران و شبه نظامیان مورد حمایت آن از گسترش درگیری اسرائیل و حماس است.

سابرینا سینگ افزود: «ما شاهد افزایش حملات هستیم، اما تاکنون تلفات قابل توجهی ندیده ایم. ما در زمان و مکان انتخابی خود پاسخ خواهیم داد. حملات [شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران]، موفقیت‌آمیز نبوده است. در مورد حملات شبه نظامیان مرتبط با ایران باید بگویم که این یک وضعیت پایدار است».

این سخنگوی پنتاگون گفت: از ۱۷ اکتبر تاکنون دستکم ۴۰ حمله به نیروهای آمریکایی انجام شده که ۲۲ حمله در عراق و ۱۸ حمله در سوریه بوده است.

معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا همچنین گفت: پنتاگون هیچ ارتباطی بین حماس و کره شمالی ندیده است.

این در حالی است که پاتریک (پت) رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد حملات به مواضع ایالات متحده در عراق و سوریه در چند هفته گذشته باعث صدمات متعدد از جمله ترکیبی از جراحات جزئی و آسیب‌های مغزی نیروهای آمریکا شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->