مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

غرور سپاهانی‌ها مقابل پرسپولیس کار دستشان می‌دهد

  • کد خبر: ۱۹۳۳۱۹
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
غرور سپاهانی‌ها مقابل پرسپولیس کار دستشان می‌دهد
سپاهان با پیروزی بزرگی به مهم‌ترین دیدار فصل رسیده و همین موضوع می‌تواند به مانند شمشیر دو لبه برای این تیم باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های پایانی بهمن ماه سال گذشته بود که سپاهان در یک دیدار خانگی و پر سر و صدا به مصاف زنیت روسیه و ستاره‌هایش رفت و در پایان موفق شد با پیروزی ۲ بر یک از این مسابقه خارج شود.

همه چیز در این مسابقه برای سپاهانی‌ها خوب پیش رفت و آن‌ها برای بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی و شکست این تیم در خانه بسیار امیدوار بودند، اما چند روز بعد در ورزشگاه نقش جهان سپاهانی‌ها شکست غیرمنتظره و سنگینی را متحمل شدند و با نتیجه ۴ بر ۲ از جام حذفی کنار رفتند.

پس از کنار رفتن سپاهان از جام حذفی و شکست مقابل رقیب دیرینه این بحث ایجاد شد که شاید اگر آن‌ها در آن مقطع فصل به مصاف زنیت نمی‌رفتند و غرور پیروزی مقابل این تیم بازیکنان تیم را نمی‌گرفت، نتیجه شاید طور دیگری رقم می‌خورد.

حالا و در آستانه بازی سپاهان و پرسپولیس که روز یکشنبه (۲۱ آبان ماه) هفته پیش رو از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، بار دیگر این نگرانی میان سپاهانی‌ها ایجاد شده و آن‌ها که تیم‌شان مقابل آلمالیق بزرگ‌ترین پیروزی تاریخ یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را ثبت کرده، بیم آن دارند که بار دیگر این غرور در روز‌هایی که پرسپولیس هم برای بازگشت به دوران اوج تحت فشار است، کار دست‌شان بدهد و شرایط را به مانند اتفاقات پس از دیدار برابر زنیت رقم بزند.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->