پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

طارمی در آستانه قهرمانی آسیا

  • کد خبر: ۱۹۳۷۴۸
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
طارمی در آستانه قهرمانی آسیا
تیم فوتبال ۷ نفره ایران جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کرده و امروز در دیدار پایانی مقابل میزبان قرار می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال ۷ نفره ایران که در استرالیا حضور دارد و در رقابت‌های آسیا- اقیانوسیه این رشته ورزشی شرکت کرده، جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کرده و امروز در دیدار پایانی مقابل میزبان قرار می‌گیرد.

یکی از نکات قابل توجه در تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران حضور پدر مهدی طارمی در بین اعضای کادرفنی این تیم است. علیشاه طارمی که در بوشهر یکی از مربیان سازنده فوتبال محسوب می‌شود، مدتی است به عنوان دستیار علی رعدی در تیم ملی فوتبال ۷ نفره فعالیت می‌کند.

پدر مهدی طارمی امروز هم روی نیمکت ایران مقابل استرالیا خواهد نشست و این شانس را دارد تا با کسب یک برد دیگر همراه با تیم ۷ نفره ایران عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->