آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

طارمی در پورتو ماندگار شد؟

  • کد خبر: ۱۹۶۰۳۵
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
طارمی در پورتو ماندگار شد؟
رئیس باشگاه پورتو در خصوص حضور طارمی در تیمش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی طارمی ملی پوش ایرانی تیم فوتبال پورتو پایان فصل جاری قراردادش با این تیم پرتغالی به پایان می‌رسد و اخبار زیادی مبنی بر جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی و پیش از پایان قراردادش با پورتو منتشر شده است.

تیم‌های اینتر و آث میلان از جمله مشتری‌های جدی او در فصل زمستان هستند.

پینتو دلاکاستا، رئیس باشگاه پورتو در خصوص تمدید قرارداد با مهدی طارمی به یک رسانه پرتغالی گفته است: طارمی پیشنهاد‌های زیادی داشته که هنوز قبول نکرده است، اما مبلغ دستمزد آن‌ها تا ۱۰ میلیون یورو در سال می‌رسد

وی تاکید کرد: در خصوص او باید واقع بین باشیم. برای تمدید قرارداد با پورتو باید سالانه ۱۰ میلیون به او پرداخت کنیم و ۱۰ میلیون هم به عنوان مالیات پرداخت شود. اما هیچ یک از این پیشنهاداتی که از سوی دیگر باشگاه‌ها برای انتقال او در زمستان مطرح شده است به واقعیت نزدیک نیست.

رئیس باشگاه پورتو در پایان گفت: با این شرایط مهدی طارمی تا پایان مدت قراردادش در پورتو خواهد ماند و در نیم فصل فسخ نخواهد کرد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->