گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

همزمان با هفته کتاب طرح جلسات نقد کتاب با رویکرد ارزش‌های دینی و انقلابی برگزار می شود

  • کد خبر: ۱۹۳۷۷۵
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
همزمان با هفته کتاب طرح جلسات نقد کتاب با رویکرد ارزش‌های دینی و انقلابی برگزار می شود
مدیرمسئول جمعیت فضیلت وحی و دبیر جلسات نقد تخصصی کتاب گفت: طرح جلسات نقد کتاب با رویکرد ارزش‌های دینی و انقلابی در راستای انتقال مفاهیم درست اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین عباس‌زاده پهلون در توضیح اهمیت جلسات نقد کتاب جمعیت فضیلت وحی تشریح کرد: برگزاری طرح جلسات نقد کتاب با رویکرد ارزش‌های دینی و انقلابی، با توجه به دغدغه‌های فرهنگی و اسلامی در راستای انتقال مفاهیم درست اسلامی است.

وی افزود: این طرح با هدف جهاد تبیین، تعدادی جلسات نقد کتاب با حضور نویسندگان و ناشران در هفته کتاب برگزار می‌کند که خط اصیل گفتمان انقلاب اسلامی در آن‌ها ارائه و باب گفتگویی دو یا چندجانبه در این زمینه باز خواهد شد.

پهلوان ادامه داد: در همین راستا موضوع آینده‌پژوهی جریان مقاومت فلسطین و قرائت انقلابی عصر ظهور در تقابل با نحله‌های انحرافی، سرلوحه موضوعات این برنامه قرار گرفته و ابتدا رونمایی از چند کتاب مرتبط در هفته کتاب در ۲۴ الی ۳۰ آبان مد نظر است.

او بیان کرد: در مرحله بعد جلسات نقد تخصصی کتاب انجام و در مرحله نهایی برگزاری مسابقه خلاصه نویسی و نقد کتاب، به صورت تبلیغی ترویجی در رده‌های دانش آموزی و دانشجویی در سطح استان خراسان رضوی برگزار می‌شود که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز آن در دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌پذیرد.

پهلوان ادامه داد: این طرح با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اجرا شده است و امیدواریم بتوانیم از دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با موضوعات، در هر سه بخش برنامه فوق نیز مشارکت پذیری داشته باشیم.

منبع: ایبنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->