رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

آیا ظرفیت استخدام آزمون دبیری افزایش می‌یابد؟

  • کد خبر: ۱۹۳۷۸۸
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
آیا ظرفیت استخدام آزمون دبیری افزایش می‌یابد؟
آموزش و پرورش به پویش ۱۰ هزار امضایی داوطالبان آزمون دبیری و هنرآموزی برای افزایش ظرفیت استخدام پاسخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز حدود ۱۰ هزار نفر از داوطلبان آزمون دبیری و هنرآموزی با امضای پویشی در سامانه فارس من با عنوان «درخواست افزایش ظرفیت استخدامی آزمون دبیری» خواستار افزایش ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی شدند.

این داوطلبان می‌گویند که چرا به رغم آنکه وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۲۰۲ هزار معلم در سال جاری مواجه بود، از افراد علاقه‌مند به معلمی که در چند برابر ظرفیت هم دارای امتیاز خوبی بودند، استفاده نمی‌کند.

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: درخواست‌مان را بر اساس نیازمان دادیم، ولی مجوزی که توسط سازمان اداری و استخدامی صادر شد همین تعداد ۲۲ هزار نفر بود که در آزمون دبیری و هنرآموزی اعلام کردیم. البته سازمان اداری و استخدامی با ما همکاری داشتند، ولی این تعداد را به ما مجوز دادند.

وی ادامه داد: برای سال آینده هم میزان نیروی مورد نیازمان را نیازسنجی و اعلام کرده‌ایم و ان‌شاءالله با مجوز‌هایی که سال آینده اخذ می‌شود، بتوانیم جذب را داشته باشیم.

کاظمی در خصوص درخواست داوطلبان این آزمون دبیری برای استخدام در آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش در آزمون‌های استخدامی‌اش همیشه همین‌گونه رفتار کرده است که ۳ برابر ظرفیت استخدامی در مرحله اول اعلام می‌شود و بعد از مصاحبه یا ارزیابی تکمیلی، افراد بر اساس سهمیه جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: این سهمیه ۲۲ هزار نفر برای همین آزمون بوده و تکمیل ظرفیت هم برای داوطلبان این آزمون بود.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->