حمایت مجدد آمریکا از جنایات اسرائیل در غزه | انگلیس: تمام گذرگاه‌های غزه باید باز شود (۵ مرداد ۱۴۰۳) روسیه: ۵۰ هزار بمب بر سر مردم غزه ریخته شده است تغییر در ساعت کاری مراکز دولتی سراسر کشور در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) تغییر در ساعت کاری ادارات زاهدان و سیستان و بلوچستان در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) ساعت کاری ادارات سمنان در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) کاهش یافت واکنش وزارت امور خارجه به اتهامات وزیر اسرائیل علیه ایران آوارگی اجباری ۹۰ درصد ساکنان نوار غزه تغییر ساعت کاری ادارات تهران در روز شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است | زیرمیز زدن و نپذیرفتن، چیزی جز هرج‌ومرج ایجاد نمی‌کند مجلس روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه (۷ و ۹ مرداد ۱۴۰۳) جلسه علنی ندارد تحویل خودرو‌های عملیاتی به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های خراسان رضوی با حضور وزیر کشور آیت‌الله علم‌الهدی: ماهیت انقلاب اسلامی، مبارزه است | ایستادگی در برابر تهاجمات دشمن، رسالت امام جمعه اوباما هم به جمع حامیان هریس پیوست تصاویری از زد و خورد شدید در پارلمان ترکیه+ فیلم پزشکیان: الان زمان شعار دادن نیست کاخ سفید: در ۶ ماه آینده بر رفتار‌های ایران تمرکز داریم هر هفته ۳۸ هزار نفر مخاطب خطبه‌های نمازجمعه مشهد هستند | فعالیت ۵۳ پایگاه اقامه نمازجمعه در خراسان‌رضوی رئیس شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه کشور: نماز جمعه مشهد، یک آوردگاه ملی است واکنش پزشکیان به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا ظریف آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه چهاردهم را تشریح کرد واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران در المپیک
سرخط خبرها

شیوع ویروس کرونا؛ باعث ایجاد وضعیت اضطراری در واشنگتن

  • کد خبر: ۱۹۳۷۹
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
شیوع ویروس کرونا؛ باعث ایجاد وضعیت اضطراری در واشنگتن
با افزایش شیوع ویروس «کووید ۱۹» در ایالات متحده، فرماندار ایالت واشنگتن در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از وبگاه شبکه «اِی. بی. سی. نیوز» ایالت واشنگتن، اولین منطقه‌ای در آمریکا است که اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به نوع جدید کروناویروس را ثبت کرده است.

بر این اساس، مسئولان درمانی ایالت واشنگتن می‌گویند فرد فوت شده، در دهه ششم زندگی خود بود و سابقه بیماری نیز داشت.

این مسئولان می‌گویند ۲۷ نفر در مرکز رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا بستری شده‌اند و همگی تقریبا علائمی از بیماری مرتبط را نشان می‌دهد.

«جِی اینزلی» فرماندار ایالت واشنگتن با اعلام وضعیت اضطراری در این منطقه، گفت: «ما تلاش می‌کنیم به روزی برسیم که هیچ کسی بر اثر [ابتلا به]این ویروس جان خود را از دست ندهد».

پیش از این گزارش شده بود که در حال حاضر دست‌کم ۶۰ مورد تأییدشده ابتلا به کرونا در آمریکا ثبت شده و صد‌ها نفر هم به ظن ابتلا به این ویروس، در قرنطینه قرار گرفته‌اند.

هراس از شیوع کرونا در آمریکا، بازار بورس این کشور را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. رشد قابل توجه شاخص‌های بورس آمریکا که در سه سال گذشته همواره به عنوان یکی از دستاورد‌های ادعایی ترامپ مطرح بوده، ظرف تنها یک هفته، به کلی از میان رفته است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->