خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نتانیاهو: تنها درباره آتش‌بس موقت صحبت می‌کنیم نه پایان جنگ

  • کد خبر: ۱۹۴۱۳۹
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
نتانیاهو: تنها درباره آتش‌بس موقت صحبت می‌کنیم نه پایان جنگ
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تنها درباره آتش‌بس موقت و نه آتش‌بس کامل و پایان جنگ صحبت می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت نمی‌خواهیم جامعه جهانی از ما انتقاد کند بلکه خواستار حمایت از ما در جنگ با تروریسم هستیم.

وی که با شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، افزود: «آتش‌بسی که با آن موافقت خواهیم کرد چیزی خواهد بود که به آزادی کامل گروگان‌ها منجر شود».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «تنها درباره آتش‌بس موقت و نه آتش‌بس کامل و پایان جنگ صحبت می‌کنیم».

نتانیاهو گفت: «ارتش ما باید در غزه حضور داشته باشد و هر حکمرانی غیرنظامی در غزه باید با خلع سلاح این منطقه موافقت کند».

وی افزود: «خواستار شکل گیری حکمرانی مدنی متفاوتی در غزه پس از جنگ هستیم تا این اطمینان حاصل شود که به کودکان همکاری با ما را آموزش دهد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «به تمام کسانی که من را متهم می‌کنند که مسئولیت پذیر نبوده‌ام می‌گویم که پس از جنگ به آنها پاسخ خواهم داد».

«جاناتان کانریکاس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که هیچ منطقه و نقطه‌ای در غزه از حملات و بمباران‌ها استثنا نشده است.

به نوشته وبگاه خبری روسیا الیوم، در شرایطی که رژیم اسرائیل بارها از مردم غزه خواسته است تا برای در امان ماندن از بمباران‌‌ها به سمت جنوب غزه بروند، اما سخنگوی ارتش این رژیم امروز (۲۱ آبان) گفت: «نبرد در غزه ادامه دارد، من همچون گذشته از فلسطینی‌ها می‌خواهم تا به جنوب بروند؛ اما ما هرگز نگفتیم که جنوب غزه را هدف قرار نمی‌دهیم، موارد و اهداف نظامی مهمی وجود دارد که ما به طور حتم آن را مورد هدف قرار می‌دهیم».

«جاناتان کانریکاس» تأکید کرد: «هیچ استثنایی وجود ندارد یا هیچ منطقه‌ای از حملات ما کنار گذاشته نشده است».

بمباران جنون آمیز نقطه به نقطه غزه در حالی است که صهیونیست‌ها همواره از مردم این منطقه خواسته‌اند به جنوب بروند، اما موارد بسیاری از هدف قرار گرفتن کاروان آوارگان که به سمت رفح حرکت می‌کردند، وجود دارد.

روز گذشته نیز جنگنده‌های رژیم اشغالگر، یک کاروان آوارگان را در جاده صلاح‌الدین در مرکز غزه که به سمت رفح حرکت می‌کرد هدف قرار دادند؛ جاده‌ای که صهیونیست‌ها آن را گذرگاه امن برای خروج غیرنظامیان از شمال غزه معرفی کرده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->