سرخط خبرها

پایان دومین روز سی و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۴۱۶۶
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
پایان دومین روز سی و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی
با برگزاری ۷ اجرا در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی، دومین روز برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی با ۳ اجرای صحنه‌ای و ۴ اجرای خیابانی به پایان رسید.

دومین روز برگزاری این جشنواره با اجرای نمایش صحنه‌ای «یه جور دیگه یعنی همین» به کارگردانی «امیراحسان امیرپور» از مشهد آغاز شد و پس از آن، نمایش‌های «برچسب» به کارگردانی «احسان عاقل» از کاشمر و «شب، گربه زیرطاقی» به کارگردانی «مرتضی عیدی» از قوچان به روی صحنه رفت.

در بخش خیابانی نیز نمایش‌های «هفت سنگ» به کارگردانی «مهناز پاکدل» و «سعید نظریان» از مشهد، «شمر و مجنون» به کارگردانی «مصطفی عنایت پور» از سبزوار، «به خاطر یک مشت دلار» به کارگردانی «حمید ابری» از مشهد و «گرای ۳۶۱» به کارگردانی «سید جواد رحیم زاده» از مشهد به اجرا درآمد.

فردا و در روز پایانی اجرای نمایش‌ها نیز ۴ اثر در بخش صحنه‌ای و ۴ اثر در بخش خیابانی به اجرا در می‌آید. بر اساس برنامه اعلام شده، در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «عامدانه، عاشقانه...» به کارگردانی «محسن مسعودی فر» از نیشابور، «شام آخر» به کارگردانی «مصطفی لعلیان» از سبزوار، «گُم» به کارگردانی «احسان دبیر» از مشهد و «مزون» به کارگردانی «علی سعادتی» از مشهد به روی صحنه خواهد رفت و در بخش خیابانی نیز نمایش‌های «سوگ سهراب» به کارگردانی «زهره محمدی» از سبزوار، «چای لاته» به کارگردانی «احمد اکبرزاده» از تربت حیدریه، «چشم‌ها را نبند» به کارگردانی «مسعود رشیدی» از قوچان و «خون بست» به کارگردانی «حامد عطایی فر» از تربت جام اجرا خواهد شد. البته نمایش خیابانی «سوگ سهراب» خارج از بخش داوری و در بخش جنبی به اجرا در می‌آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->