تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

حرف‌های گل‌محمدی فرار رو به جلو است

  • کد خبر: ۱۹۴۲۵۱
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
  • ۱
حرف‌های گل‌محمدی فرار رو به جلو است
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرف‌های یحیی گل‌محمدی بهانه جویی و فرار رو به جلو است و خریداری ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود در لیگ برتر را در اصفهان به سپاهان باخت. پرسپولیس که در دو هفته اخیر لیگ برتر در کسب پیروزی ناکام بود، با شکست در هفته دهم اولین باخت فصل خود را پذیرفت تا روز‌های بد شاگردان گل‌محمدی ادامه داشته باشد. با این نتیجه پرسپولیس جایگاه دومی خود را نیز از دست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد.

در همین ارتباط مرتضی فنونی زاده گفت: وقتی یک تیم بزرگ با هواداران بسیار چند هفته نتیجه نمی‌گیرد و با ارائه یک بازی ضعیف، به یکی از مهم‌ترین رقیبان خود در لیگ برتر می‌بازد، حداقل انتظار عذرخواهی خُشک و خالی از هواداران است، اما یحیی گل محمدی این کار را هم نکرد. او در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و به نظرم مغلوب تاکتیک بهتر ژوزه مورایس سرمربی تیم حریف شد.

وی ادامه داد: شاید از آن بدتر مصاحبه یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی بوده باشد. او به نوعی توپ را به زمین رضا درویش انداخت و از نقل و انتقالات پرسپولیس در تابستان گذشته ایراد گرفت. این درحالی است که اسکلت نفرات اصلی تیم قهرمان حفظ شد. نفراتی مثل شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی زادگان، یاسین سلمانی و ... به تیم اضافه شدند و این صحبت کم لطفی علیه مدیرعامل باشگاه است. رضا درویش در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و دوم، ستاره‌هایی خرید که همین الان هم در تیم حضور دارند و تا جایی هم که می‌توانست تلاش کرد بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی را بخرد و نباید تقصیرات را گردن او انداخت.

مدافع پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: یحیی گل محمدی خودش احمد گوهری، مهدی عبدی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و ... را جواب کرد و حالا می‌گوید بازیکن ندارد! شاید می‌شد عیسی آل کثیر را که مهاجم فوق العاده تأثیرگذاری است را بازگرداند، اما خود یحیی گل محمدی با غرور در جمع خبرنگاران اعلام کرد بازیکن مازاد سایر تیم‌ها را نمی‌خواهد! حالا چرا می‌گوید بازیکنانم را از دست دادم؟! این حرف‌ها بهانه جویی و فرار به جلو است و خریداری ندارد. کاش او به جای این حرف‌ها و بهانه‌ها خیلی راحت عذرخواهی کرده و می‌پذیرفت اشتباهات تاکتیکی داشته است.

وی ضمن انتقاد از کادرفنی فعلی پرسپولیس، تصریح کرد: دوربین وقتی نیمکت پرسپولیس را نشان می‌دهد واقعا آدم ناراحت می‌شود. من هیچ ادعایی ندارم و دنبال این مسائل هم نیستم، اما چرا نباید روی نیمکت تیم بزرگ پرسپولیس چند پیشکسوت باشند؟ شما به نیمکت جواد نکونام و استقلال نگاه کنید. بهزاد غلامپور، محمد نوازی، کیانوش رحمتی و تازه مهدی هاشمی‌نسب هم فعلا اجازه نشستن روی نیمکت را ندارد. نکونام نمی‌توانست چهارتا دستیار اسپانیایی و برزیلی بیاورد؟ اما فقط بدنساز اسپانیایی آورد و سعی کرد کادرفنی‌اش را از پیشکسوتان و خاک خورده‌های باشگاه استقلال انتخاب کند. این درحالی است که برخی نفرات کادرفنی پرسپولیس واقعا جوان بوده و حضور روی نیمکت این تیم بزرگ برای آن‌ها زود است. فصول گذشته کریم باقری حضور داشت که واقعا مثمر ثمر بود و حداقل بازیکنان از او حرف شنوی داشتند، اما الان چطور؟

فنونی زاده در خصوص اشاره یحیی گل محمدی به مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی نیز خاطرنشان کرد: مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است، اما نباید یک تیم با دو مصدوم بپاشد. همین الان محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی در پرسپولیس حضور دارند که می‌توانند در تمام تیم‌های لیگ برتری ستاره باشند. جای یاسین سلمانی هم سروش رفیعی و امید عالیشاه با تجربه را داریم. برای من عجیب بود که چرا امید عالیشاه با آن نمایش فوق العاده مقابل الدحیل قطر از ابتدا برای پرسپولیس بازی نمی‌کند؟ یا اینکه مهدی ترابی درست در دقایقی که به او نیاز است تعویض می‌شود؟

پیشکسوت پرسپولیس یک پیشنهاد هم برای یحیی گل محمدی داشت و گفت: به نظر من آقا یحیی بهتر است همین امروز محترمانه استعفا بدهد و برود! او زحمات خود را برای پرسپولیس کشیده و شاید دیگر چیز نو و جدیدی ندارد که به شاگردانش ارائه دهد؛ بنابراین اگر به بن بست تاکتیکی خورده بهتر است برود و جای خود را به نیروی جدیدی بدهد. من می‌خواهم یک مثال بزنم تا موضوع برای همه روشن شود. یوپ هاینکس در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ سرمربی بایرن مونیخ بود و توانست همراه با این تیم قهرمان بوندس لیگا، جام حذفی آلمان، سوپرجام این کشور و لیگ قهرمانان اروپا شود. درواقع ۴ جام با بایرن مونیخ گرفت، اما با وجود این افتخارات مدیران این باشگاه بزرگ آلمانی تصمیم گرفتند پپ گواردیولا را جانشین او کنند. مدیران بایرن مونیخ به این نتیجه رسیدند که یوپ هاینکس به رغم کسب ۴ جام چیز جدیدی برای این تیم ندارد و گواردیولا را آوردند. یحیی گل محمدی که از یوپ هاینکس بالاتر نیست. او باید بداند صاحب اصلی پرسپولیس، مردم و هواداران هستند و باید به احترام آن‌ها خودش استعفا بدهد و برود!

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
0
0
الان یایاقهرمیکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->