ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد کریمدادی: چشم انداز ۲۵ ساله در مدیریت آب مشهدمقدس ترسیم شده است فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه‌های سطحی فاصله بگیریم
سرخط خبرها

توضیحات سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درخصوص مسائل مطرح شده برای تغییر ریاست شورا

  • کد خبر: ۱۹۴۲۵۶
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
  • ۱
توضیحات سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درخصوص مسائل مطرح شده برای تغییر ریاست شورا
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص مسائل مطرح شده برای تغییر ریاست شورا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز در حاشیه نودوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص مسائل مطرح شده برای تغییر ریاست شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته رسانه‌ها نه به صورت واضح و کامل، اما مطالبی را بیان کردند که شبهاتی را حتی برای شورای شهر ایجاد کرد. ما آیین‌نامه‌ای در شورای شهر داریم که مصوب شورا در سال ۱۳۹۸ است. کمیته انطباق، وقت این آیین‌نامه را تایید کرد که اکنون اجرا می‌شود. این قانون است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. در آیین‌نامه داخلی شورا موضوعات مختلفی برای اداره شورا و امور داخلی آن پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی اعضا به بعضی از رفتار‌های هیئت‌رئیسه در عملکرد یا مدیریت آن‌ها اعتراض داشتند که به لحاظ آیین‌نامه‌ای این اجازه به آن‌ها داده شده، افزود: یک ماه پیش حدود ۹ تا ۱۰ نفر اعتراضی را مطرح کردند که باید در جلسه غیرعلنی بررسی می‌شد که این موضوع اتفاق نیفتاد تا اینکه روز گذشته جلسه‌ای برگزار و موضوعات در جلسه مطرح شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از موضوعات در خصوص عملکرد هیئت رئیسه بود، ادامه داد: جلسه‌ای برگزار و بسیاری از صحبت‌ها، نگرانی‌ها و حدس و گمان‌ها مطرح و بسیاری از شبهات رفع شد. امروز در جلسه علنی، نایب رئیس شورا مسئولیت جلسه را برعهده گرفت و حسن موحدیان، رئیس شورا مرخصی است.

وی خاطرنشان کرد: براساس ماده ۸ آیین‌نامه داخلی شورا جلسه‌ای برگزار و تصمیماتی گرفته شد که تا اجرایی شدن این تصمیمات نایب رئیس شورا مسئولیت جلسه را برعهده دارد. انتخابات هیئت رئیسه جدید که فعلا شامل رئیس است، برگزار خواهد شد و هر کدام از اعضا می‌توانند کاندیدا شوند، ما نهایتا دو هفته بتوانیم شورا را بدون رئیس برگزار کنیم.

حاجی‌بگلو با اشاره به این موضوع که اگر اعضا به این نتیجه برسند که جلسه انتخاب رئیس و رای‌گیری غیرعلنی برگزار شود که این موضوع در قانون هم وجود دارد، تاکید کرد: نظر بنده این است که این کار در جلسه علنی انجام شود. شاید موحدیان نیز دوباره ثبت‌نام کند و رای بیاورد. اگر دو عضو جانشین در زمان انتخابات در شورا حضور نداشتند و شرایط فعلی حاکم بود، شاید اتفاقات امروز رخ نمی‌داد و همان زمان ترکیب هیئت رئیسه به گونه دیگری بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
1
به نظرم هر چه سریعتر این شورای فعلی تعلیق و منحل شود به نفع کشور ، مشهد و مردم است . این شورا هیچ آبروئی برای پدیده شورا نگذاشته است ، یک روز کار بدون حاشیه نداشته است، بچه بازی صرف و تمام...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->