محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

سخنگوی کرملین: پوتین هنوز تصمیمی برای انتخابات ۲۰۲۴ نگرفته‌ است

  • کد خبر: ۱۹۴۴۲۰
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
سخنگوی کرملین: پوتین هنوز تصمیمی برای انتخابات ۲۰۲۴ نگرفته‌ است
سخنگوی کرملین گفت: ولادیمیر پوتین هنوز تصمیم نگرفته‌است که آیا برای پنجمین دوره ریاست‌جمهوری‌اش در سال ۲۰۲۴ شرکت کند یا خیر.

به گزارش شهرآرانیوز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین این اظهارات را در واکنش به گزارش روزنامه کومرسانت عنوان کرد؛ روزنامه‌ای که پیشتر گزارش داده بود ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به عنوان «نامزدی مستقل» در رقابت انتخابات شرکت خواهد کرد. هنوز هیچ نامزد احتمالی دیگری اعلام نامزدی برای انتخابات نکرده‌است.

طبق گزارش راشا تودی، پسکوف در پیرو اظهارات خود تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده‌است. این موضوع به طرز چشمگیری توجه دانشمندان و کارشناسان سیاسی را به خود جلب کرده‌است.

شش منبع آگاه پیشتر به خبرگزاری رویترز گفته بودند: ولادیمیر پوتین تصمیم گرفته در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه مارس شرکت کند، حرکتی که او را حداقل تا سال ۲۰۳۰ در قدرت نگه می‌دارد.

پوتین که در آخرین روز سال ۱۹۹۹ توسط بوریس یلتسین به ریاست جمهوری رسید، از زمان جوزف استالین به بعد بیش از هر حاکم روس دیگری ریاست جمهوری را برعهده داشته و حتی رکورد ۱۸ ساله لئونید برژنیف را شکست داده‌است. پوتین در هفت اکتبر سال جاری میلادی ۷۱ ساله شد.

«رمضان قدیروف» رئیس‌جمهور چچن و متحد نزدیک ولادیمیر پوتین چندی پیش گفته بود، انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه که قرار است در ماه مارس ۲۰۲۴ برگزار شود، «یا باید به خاطر جنگ اوکراین به تعویق بیفتد یا به یک نامزد یعنی پوتین محدود شود».

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->