نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

پرز در دو راهی امباپه – هالند

  • کد خبر: ۱۹۴۴۵۵
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
پرز در دو راهی امباپه – هالند
باشگاه رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود چشم به جذب یکی از دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه رئال مادرید که تابستان ۲۰۲۲ تلاشی نافرجام برای خرید امباپه ۲۴ ساله داشت، تابستان اخیر هم بار دیگر سعی داشت تا با ارائه پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن، این ملی‌پوش فرانسوی را جذب کند، اما در نهایت او ترجیح داد تا سال پایانی قراردادش را هم در جمع پاریسی‌ها باقی بماند. اخیراً هم بار دیگر شایعه شد که رئالی‌ها با امپابه مذاکراتی داشته‌اند که این باشگاه اسپانیایی با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد نه مذاکره‌ای با این ستاره فرانسوی داشته‌اند، نه مذاکره‌ای با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن.

حالا خبر می‌رسد که باشگاه رئال مادرید برسر دو راهی جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرار گرفته است. بر اساس گزارش «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه؛ تعداد بیشتری از مدیران باشگاه رئال مادرید اکنون ترجیح می‌دهند سراغ به خدمت گرفتن ارلینگ هالند ۲۳ ساله در تابستان پیش‌رو بروند، این در حالی است که گفته می‌شود این مهاجم نروژی بند ویژه‌ای در قراردادش با منچسترسیتی دارد که در صورت دریافت پیشنهاد از رئال مادرید، بند فسخ ۲۰۰ میلیون یورویی‌اش اجرایی شود.


در ادامه این گزارش آمده است؛ فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید همچنان رؤیایی به خدمت گرفتن کیلیان امباپه را در سر دارد، اما باشگاه رئال مادرید رویکرد خود را تغییر داده است، آن‌ها دیگر حاضر نیستند خود را در مورد جذب این ستاره فرانسوی جلو بیندازند و پیام روشنی دارند و آن اینکه اگر امباپه می‌خواهد به رئال ملحق شود، خودش باید دست به کار شود.

هالند که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۷ با منچسترسیتی قرارداد دارد، این فصل در ۱۸ بازی ۱۷ گل برای این تیم لیگ برتری به ثمر رسانده است. در سوی دیگر امباپه هم فصل خوبی را با پاری‌سن‌ژرمن سپری می‌کند و در ۱۵ بازی ۱۵ گل‌زده به نامش به ثبت رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->