سرخط خبرها

برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی معرفی شدند + اسامی

  • کد خبر: ۱۹۴۴۹۵
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی معرفی شدند + اسامی
امروز، ۲۳ آبان‌ماه، مراسم اختتامیه سی‌وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد برگزار شد و این دوره از جشنواره، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم، دیپلم افتخار طراحی بروشور به رقیه اکبرزاده برای «چای یا لاته» از تربت حیدریه تعلق گرفت.

در بخش طراحی لباس از نرگس نامنی برای نمایش «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار تقدیر شد.

در بخش موسیقی دیپلم افتخار به مهدی حسنی برای نمایش «چای یا لاته» از تربت حیدریه رسید.

مهدی شریفی در بخش طراحی فضا دیپلم افتخار رای برای نمایش «گرای ۳۶۱» از مشهد بدست آورد.

در بخش بازیگری زن رتبه سوم مشترک به هانیه نوروزی برای نمایش «چشم‌ها را نبند» از قوچان و آرزو شهنازی برای نمایش «خون‌بست» از تربت‌جام رسید. هیئت داوران در این بخش بازیگری را به عنوان رتبه دوم و اول معرفی نکرد.

در بخش بازیگری مرد، در بخش بازیگری مرد رتبه سوم مشترک به رضا آسیایی بازیگر «امام الحق» از سبزوار و پویا افشار برای «صید هشتم» از مشهد، رتبه دوم مشترک به محمدرضا علوی برای نمایش «گرای ۳۶۱» از مشهد و مصطفی عنایت‌پور «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار و رتبه اول مشترک به مجتبی علیزاده برای بازی در «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار و سعید نظریان برای بازی در «هفت سنگ» از مشهد رسید.

در بخش کارگردانی حامد عطایی‌فرد برای «خون‌بست» از تربت‌جام و مسعود رشیدی برای «چشم‌ها را نبندید» از قوچان، رتبه سوم، مصطفی عنایت‌پور برای «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار، رتبه دوم و سعید نظریان و مهناز پاکدل برای «هفت‌سنگ» رتبه اول را کسب کردند.

در بخش طراحی ایده نیز از سید جواد رحیم‌زاده برای «گرای ۳۶۱» از مشهد و مصطفی داوطلب برای «میراث» از مشهد تقدیر شد.

همچنین هیئت داوران بخش خیابانی به ترتیب نمایش‌های «سمپوزیوم شمر و مجنون» از سبزوار»، «هفت‌سنگ» از مشهد و «خون‌بست» از تربت‌جام را به جشنواره منطقه‌ای معرفی کردند.

معرفی سه اثر به جشنواره منطقه‌ای آخرین بخش اختتامیه به اهدای جوائز بخش صحنه‌ای توسط داوران این بخش متشکل از رضا صابری، مهدی نصیری و سیدجواد اشکذری اختصاص داشت.

براین‌اساس در بخش طراحی بروشور سروش حیدری برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین» و «پانتیفرکت» از مشهد به عنوان برگزیده انتخاب شد. و در بخش گریم عنوان برگزیده به مریم رستگار برای نمایش «پانتیفرکت» رسید.

در بخش طراحی لباس از محبوبه سلطانی برای نمایش «پانتیفرکت» تقدیر شد. مهدی شریفی برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین» به عنوان برگزیده بخش طراحی صحنه معرفی شد.

در بخش موسیقی رتبه اول تا سوم به ترتیب به مهدی «یه جور دیگه یعنی همین، معین اعتقادی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور و مهرداد عبداللهی «رورانس» از مشهد رسید.

در بخش بازیگری زن، محبوبه راد برای «پانتیفرکت» و سعیده احمدآبادی برای «عامدانه، عاشقانه و قاتلانه» رتبه سوم، گروه بازیگران زن نمایش «برچسب» رتبه دوم و هما سعادت برای «عامدانه، عاشقانه و قاتلانه» رتبه اول را کسب کردند.

در بخش بازیگری رضا رسولی‌پور برای «آخرین تولد» از سبزوار و امیراحسان امیرپور برای «یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد به صورت مشترک در جایگاه اول قرار گرفتند و رتبه دوم و سوم به ترتیب امیر قادری برای «خرمهره» از تربت‌حیدریه و محسن لقمانیان برای «شب، گربه، زیر طاقی» از قوچان رسید.

در بخش نمایشنامه‌نویسی «آخرین تولد» به نویسندگی حسین امینی رتبه سوم، «پانتیفرکت» به نویسندگی مهدی شربتی رتبه دوم و «یه جور دیگه یعنی همین» به نویسندگی هوشنگ جاوید رتبه اول را به دست آوردند.

جوائز بخش کارگردانی هم به محسن مسعودی‌فر برای «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» رتبه سوم، امیراحسان امیرپور برای «یه جور دیگه یعنی همین» رتبه دوم و احسان عاقل برای «برچسب» رتبه اول رسید.

همچنین سه نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» از نیشابور، «یه جور دیگه یعنی همین» از مشهد و «برچسب»از کاشمر مستقیم برای حضور در جشنواره منطقه‌ای معرفی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->