ناصر کنعانی: کشورهای بریکس با دروغ‌پراکنی‌های غرب مقابله می‌کنند دستور مخبر درباره ضرورت اجرای همه مصوبات ستاد مرکزی اربعین سوریه برای عادی‌سازی روابط با ترکیه شرط گذاشت روسیه خواهان بازگشت غرب به توافق هسته‌ای ایران شد جهاد اسلامی: نتانیاهو به دنبال اخراج فلسطینیان از غزه و کرانه باختری است اردوغان: به‌زودی عملیات در شمال عراق را تکمیل خواهیم کرد دیدار نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس با پزشکیان آمار تفکیکی مرحله دوم انتخابات ۱۴۰۳ منتشر شد + جدول پزشکیان: وحدت میان همه قومیت‌ها و مذاهب برای حل مشکلات ضروری است عبدالله کویته، طراح عملیات تروریستی کرمان دستگیر شد + عکس تاجیکستان ساخت پایگاه نظامی توسط چین در مرز با افغانستان را «بی‌اساس» خواند حماس ادعای ترور محمد ضیف را دروغ خواند وزارت اطلاعات: واحد ضدّتروریسم این وزارتخانه از اول خرداد تا ۱۵ تیرماه، ۷۹ ضربه به تروریست‌ها وارد کرده است جنایت جدید صهیونیست‌ها در خان‌یونس | بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی + فیلم (۲۳ تیر ۱۴۰۳) ژاپن ارزیابی جامعی را برای به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین انجام خواهد داد واکنش وزارت خارجه روسیه به رزمایش ارمنستان و آمریکا آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی اینجا... جای یک نفر خالیست! + فیلم آنتونیو گوترش: زمان آن است که طرفین درگیری در خاورمیانه به جنگ پایان دهند
سرخط خبرها

اسماعیلی: هفته فرهنگی در قطر برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۴۶۴۸
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
اسماعیلی: هفته فرهنگی در قطر برگزار می‌شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه چندین هفته فرهنگی در تهران و اصفهان برگزار می شود، گفت: در قالب این برنامه‌، ترکمن‌ها به اصفهان می‌آیند و در قطر نیز هفته فرهنگی برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در چند کشور همسایه نشست‌هایی برای اصحاب فرهنگ و هنر پیش‌بینی شده است که اتفاق خوبی در راستای همگرایی و انسجام بیشتر خواهد بود.

وی افزود: رئیس جمهور در اجلاس ریاض مصوبه شورای فرهنگی در خصوص نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی را به عنوان پیشنهاد برای کل جهان اسلام مطرح کرد، که با استقبال سایر کشور‌های عضو در اجلاس مواجه شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: چند هفته فرهنگی در تهران و اصفهان برگزار می‌شود و قرار است ترکمن‌ها به اصفهان بیایند و مورد دیگر برگزاری هفته فرهنگی در قطر است.

شب یلدا و چهارشنبه سوری از تقویم حذف نشده است

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مناسبت چهارشنبه آخر سال را در تقویم آورده‌ایم که اصلا قبلا در در تقویم نبود، ولی برای فرهنگ‌سازی اسم آن را روز تکریم همسایگان گذاشتیم.

وی افزود: درباره شب یلدا هم عنوان کاملا حفظ شده و بعد از شب یلدا یک خط فاصله گذاشتیم به عنوان رفت و آمد و صله ارحام.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->