حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها
شهردار مشهد در مراسم تقدیر از اعضای تیم والیبال ساحلی:

حامی ورزش هستیم

  • کد خبر: ۱۹۴۷
  • ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
حامی ورزش هستیم

«موفقیت در رشته‌های ورزشی مایه نشاط و شادابی جامعه و عامل افزایش روحیه ورزش‌دوستان است و ما از این اتفاق مثبت حمایت می‌کنیم.» این‌ها سخنان شهردار مشهد در مراسم تقدیر از اعضای تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی اظهار کرد: کسب موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی می‌تواند به افزایش شادابی و نشاط جامعه کمک کند و باعث افتخار است که تیم شهرداری مشهد موفق به کسب این موقعیت در سطح جهان شد.
وی با بیان اینکه حمایت از تیم والیبال ساحلی و تلاش در توسعه فعالیت‌های آن در شرح وظایف شهرداری مشهد قرار دارد، افزود: موفقیت این تیم می‌تواند نشانه خوب و نمونه مثال‌زدنی برای سایر تیم‌ها و گروه‌ها باشد. شهردار مشهد خاطرنشان کرد: این موفقیت، مسیر را برای سایر تیم‌ها و افراد با انگیزه‌های مختلف برای کسب موقعیت‌های بعدی هموار می‌کند. کلائی تصریح کرد: اگر حمایتی لازم است، به‌طور کامل انجام می‌دهیم و پای کار هستیم و از زحمات کسانی که پشت‌پرده برای کسب این موفقیت زحمت کشیدند، تشکر می‌کنیم.
علی عابدی،‌ سرمربی تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد، در این نشست گفت: از اسفند 97 تمرینات تیم شروع شد و زمینی در بوستان خورشید برای تمرینات تیم احداث گردید. 25 بازی تدارکاتی قبل از اعزام برگزار شد و 5 اردو در بندر انزلی، جزیره کیش، بابلسر، نوشهر و تهران نیز برپا گردید.
در ادامه این نشست صالح‌آبادی، سرپرست تیم والیبال ساحلی و مدیر امور مالی شهرداری مشهد، گفت: قابلیت‌های بالای اعضای تیم سبب راهیابی آنان به این مسابقات و کسب رتبه نایب‌قهرمانی جهان شد و حمایت‌های مدیریت‌شهری در کسب این توفیق بسیار اثرگذار بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->