حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه عین الاسد

  • کد خبر: ۱۹۴۹۷۸
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه عین الاسد
مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با دو پهپاد پایگاه عین الاسد متعلق به اشغالگران آمریکایی در غرب عراق را هدف حمله قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعتی پس از حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراق، پایگاه «عین الاسد» در غرب این کشور نیز هدف حمله دو پهپاد انتحاری قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق صبح امروز نیز اعلام کرد که با یک فروند پهپاد پایگاه آمریکایی «حریر» در اقلیم کردستان عراق را هدف قرار داده است.

این گروه همچنین تصویر شلیک پهپاد و همچنین بلند شدن دود از داخل پایگاه را نیز منتشر کرده است.

این حمله در حالی است که هفته گذشته نیز پایگاه حریر هدف حمله پهپادی قرار گرفت. از ابتدای آغاز جنگ در غزه مقاومت عراق نیز بار‌ها پایگاه عین الاسد در غرب عراق و حریر در شمال عراق را هدف قرار داده است.

«ابو آلاء الولائی» دبیرکل گروه مقاومت «کتائب سید الشهداء» عراق نیز به المیادین گفته است تا زمانی که حملات رژیم اسرائیل به غزه ادامه دارد، این حملات نیز متوقف نخواهد شد و این در حالی است که منابع عراقی از فشار شدید دولت واشنگتن به بغداد برای توقف این حملات خبر می‌دهند.

در این راستا «جاسم محمد جعفر» عضو ائتلاف دولت قانون (به رهبری نوری المالکی) سه روز پیش به وبگاه المعلومه گفت که مقاومت اسلامی عراق در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی به طور رسمی به نبرد طوفان الاقصی پیوسته است.

او نیز گفت دولت محمد السودانی به شدت از سوی آمریکا برای توقف حملات مقاومت عراق تحت فشار است.

در مقابل نیز وزارت دفاع آمریکا شامگاه پنجشنبه اعلام کرد نیرو‌های آمریکا از روز سه‌شنبه سه بار دیگر در عراق و سوریه مورد حمله قرار گرفتند تا تعداد کل حملات به آن‌ها از روز ۱۷ اکتبر (۲۵ مهرماه) به ۵۸ بار برسد.

«سابرینا سینگ»، معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با بیان این خبر مدعی شد که همه این حملات «ناموفق» بوده‌اند و باعث ایجاد «جراحت‌های جدی» برای نظامیان آمریکایی نشده‌اند.

این در حالی است که رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند از زمان عملیات جنبش مقاومت فلسطین موسوم به «طوفان‌الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی ۶۰ نفر از نیرو‌های آمریکایی بر اثر این حملات زخمی شده‌اند. برخی از این نظامیان دچار ضربه مغزی خفیف شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->