مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳) ‌ایرانیان مقیم کانادا می‌توانند رأی بدهند
سرخط خبرها

ایران؛ مقصد کشور‌ها برای تعمیر و نگهداری هواپیمای بوئینگ و ایرباس

  • کد خبر: ۱۹۵۰۷۱
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
ایران؛ مقصد کشور‌ها برای تعمیر و نگهداری هواپیمای بوئینگ و ایرباس
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: دیگر هیچ هواپیمای ایرانی برای تعمیر و نگهداری به خارج ارسال نمی‌شود و امروز ایران به مقصد کشور‌های بسیاری برای تعمیر هواپیما تبدیل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد محمدی بخش در حاشیه سفر به ترکمنستان به همراه وزیر راه و شهرسازی، در خصوص افزایش تعداد پرواز‌ها به این کشور، اظهار کرد: افزایش پرواز‌های مستقیم ایران و ترکمنستان یکی از برنامه‌های سازمان هواپیمایی است که پیگیری می‌کنیم، البته در حال حاضر دو پرواز هفتگی به صورت مستقیم از تهران به عشق آباد و بالعکس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این تعداد پرواز برای شروع همکاری خوب است، ادامه داد: توجه به اشتراکات زیادی که با کشور ترکمنستان داریم، امیدواریم در سفر وزیر راه و شهرسازی به این کشور، مقدمات افزایش پرواز‌های دو کشور در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان فراهم شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در بین کشور‌های منطقه، ترکمنستان یکی از کم پروازترین مقاصد ما است؛ بنابراین رایزنی‌های لازم برای افزایش تعداد پرواز‌های بین دو کشور در حال انجام و به زودی توافقنامه آن امضا خواهد شد.

محمدی بخش در خصوص تعمیرات هواپیما‌های سایر کشور‌ها در ایران، بیان کرد: امکانات و دانش در ایران برای تعمیر و نگهداری هواپیما و سیستم‌های فرودگاهی وجود دارد و در حال حاضر کشور‌هایی از آمریکای لاتین و آسیا هواپیما‌های خود یا موتور آن را برای تعمیر به ایران می‌آورند و در کشورمان این کار انجام می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این هواپیما‌ها از نوع بوئینگ و ایرباس است و در ایران چک‌های سنگین آن‌ها را انجام می‌دهیم.

بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، وی تاکید کرد: در واقع مدت‌هاست دیگر هیچ هواپیمای ایرانی برای تعمیر و نگهداری به خارج ارسال نمی‌شود و امروز ایران به مقصد کشور‌های بسیاری برای تعمیر هواپیما تبدیل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این دستاورد مهم در شرایطی به دست آمده که صنعت هوایی تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا قرار دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->