همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بستر تبلیغات در پیام‌رسان «بله» ۳ ساله شد

  • کد خبر: ۱۹۵۱۶۷
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
بستر تبلیغات در پیام‌رسان «بله» ۳ ساله شد
حمایت از کسب‌وکار‌های کوچک، معرفی و آگاهی‌بخشی کاربران از کسب‌وکارها، تحت عنوان بازاریابی و تبلیغات در پیامرسان بله، سه‌ساله شد.

گزارش آگهی

بستر تبلیغات در اپلیکیشن بله، در کنار ویژگی‌های مالی و پیام‌رسانی، فرصتی برای کسب‌وکار‌های نوپا محسوب می‌شود تا بتوانند محصولات و خدمات خود را بهتر به مخاطبین‌شان معرفی کنند. در این بستر، جایگاه‌های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که امکان استفاده برای تمام کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ در دسته‌های مختلف را فراهم می‌کند.

از طرفی تبلیغات منبع رشد درآمد هر پلتفرمی محسوب می‌شود، در همین راستا اپلیکیشن بله علاوه‌بر مسئولیت اجتماعی خود، سعی کرده است بهترین خدمات را در این حوزه به مخاطبین و کسب‌وکار‌ها ارائه دهد.

امین تجملیان قائم مقام مدیرعامل اپلیکیشن بله دربارۀ بستر تبلیغات این برنامه گفته است: «تبلیغات از مهم‌ترین اهرم‌های اثرگذاری در عرضه و فروش محصولات شناخته‌می‌شود. همچنین در معرض دید افراد بیشتری قرارگرفتن و نام‌آشنا شدن محصول به روند فروش آن کمک می‌کند. فرصت‌های تبلیغاتی بله در بخش‌های مختلفی این نیاز‌ها را برطرف می‌کند تا صاحبین کسب‌وکار بتوانند به‌صورت هدفمند مخاطبین خود را بیابند.»

او دربارۀ موضوعات و دسته‌هایی که بیشترین تبلیغ را در بله ثبت کردند اینگونه ادامه داد: «در بستر تبلیغات بله کانال‌های متنوعی تبلیغ ثبت می‌کنند؛ اما در این میان کانال‌هایی که بیشترین تبلیغات را در بله انجام دادند، موضوعات آموزشی، فروشگاهی و خدمات بوده‌اند.»

طبق گفته‌های امین تجملیان، پین گفتگو، بنر ویترین و فروشگاه، خدمات پیشنهادی، اسپانسرد مسیج و پنل VIP جایگاه‌های تبلیغاتی بله هستند. او اشاره کرد تبلیغات پین گفتگو، یکی ازپربازده‌ترین جایگاه‌های تبلیغاتی در بله محسوب می‌شود که آمار بازدید و نرخ کلیک بسیار زیادی دارد؛ زیرا در دسترس تمامی کاربران آنلاین است.

ویترین بله در زبانۀ جریان یکی از بخش‌های دیگر تبلیغاتی بله است که برای معرفی کانال‌ها و رویداد‌هاست. بنر‌های تبلیغاتی در ویترین فرصتی ویژه برای دیده‌شدن و اطلاع‌رسانی پویش‌ها و رویداد‌ها در بله محسوب می‌شود.

خدمات پیشنهادی در زبانۀ خدمات، یکی از جایگاه‌هایی است که در آن معرفی خدمات نوآورانه صورت می‌گیرد. در این زبانه، به‌طور کلی خدمات مالی و پرداختی کاربران انجام می‌شود.

از دیگر بخش‌های تبلیغاتی در بله می‌توان به اسپانسرد مسیج و تبلیغات عملکردی و پنل تبلیغات VIP اشاره کرد.

اپلیکیشن بله، با ارائۀ این خدمات تبلیغات و بازاریابی، از کسب‌وکار‌های کوچک، خانگی و نوپای ایرانی، حمایت می‌کند و در تلاش است به یکی از بستر‌های مطلوب کسب درآمد برای کاربران و کانال‌داران خود تبدیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->