بسته اینترنت ۱۴۰۴ خبرنگاران چه زمانی فعال می‌شود؟ + فیلم ریتم مخفی مغز در کنترل استرس کشف شد استودیو تیم‌ نینجا: نسخه اصلی بازی Nioh ۳ بهبودها و تغییرات زیادی خواهد داشت گلکسی S25 FE چه زمانی رونمایی می‌شود؟ طرح «نظام‌بخشی فضای مجازی» در مجلس اعلام وصول شد | صیانت ۳ در راه است؟ ضعف آنتن‌دهی و دسترسی دشوار به اینترنت در مشهد در زمان قطعی برق | چرا با قطع شدن برق آنتن موبایل هم می‌رود؟ گوگل در تبلیغ جدید پیکسل ۱۰، هوش مصنوعی اپل را به مسخره کرده است چرا مردم از اینترنت فیبر نوری استقبال نمی‌کنند؟ ویوو X۳۰۰ به دوربین جدید و قدرتمند ساخت سامسونگ مجهز خواهد بود ۸ ترفند جدید و غیرمعمول و کاربردی برای سؤال‌پرسیدن از چت‌جی‌پی‌تی آیا بازی‌های ویدیویی باعث افزایش ضریب هوشی کودکان می‌شود؟ اطلاعیه گروه انتخاب: اختلال ۹۰ درصد تلویزیون‌های اسنوا و دوو حل شده است بعد از نابودی بشریت، احتمالاً اختاپوس‌ها وارث تمدن انسان‌ها خواهند بود! برای اجرای بازی Battlefield ۶ چه مشخصات سیستمی نیاز است؟ چطور بفهمیم چت‌هایمان با ChatGPT در گوگل منتشر شده است یا نه؟ + راهنمای حذف ماجرای عجیب انتشار چت‌های کاربران ChatGPT در گوگل جزئیاتی جدید از زمان و شیوه رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنووا و دوو (۱۱ مرداد ۱۴۰۴) حمله سایبری هکرها به بیش از ۹۰ نهاد آمریکا گوشی گلکسی S۲۵ FE سامسونگ به زودی عرضه می‌شود حساب گوگل کاربران زیر ۱۸ سال با هوش مصنوعی محدود می‌شود نوزادی که رویانش ۳۰ سال پیش فریز شده بود، سالم متولد شد
سرخط خبرها

بستر تبلیغات در پیام‌رسان «بله» ۳ ساله شد

  • کد خبر: ۱۹۵۱۶۷
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
بستر تبلیغات در پیام‌رسان «بله» ۳ ساله شد
حمایت از کسب‌وکار‌های کوچک، معرفی و آگاهی‌بخشی کاربران از کسب‌وکارها، تحت عنوان بازاریابی و تبلیغات در پیامرسان بله، سه‌ساله شد.

گزارش آگهی

بستر تبلیغات در اپلیکیشن بله، در کنار ویژگی‌های مالی و پیام‌رسانی، فرصتی برای کسب‌وکار‌های نوپا محسوب می‌شود تا بتوانند محصولات و خدمات خود را بهتر به مخاطبین‌شان معرفی کنند. در این بستر، جایگاه‌های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که امکان استفاده برای تمام کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ در دسته‌های مختلف را فراهم می‌کند.

از طرفی تبلیغات منبع رشد درآمد هر پلتفرمی محسوب می‌شود، در همین راستا اپلیکیشن بله علاوه‌بر مسئولیت اجتماعی خود، سعی کرده است بهترین خدمات را در این حوزه به مخاطبین و کسب‌وکار‌ها ارائه دهد.

امین تجملیان قائم مقام مدیرعامل اپلیکیشن بله دربارۀ بستر تبلیغات این برنامه گفته است: «تبلیغات از مهم‌ترین اهرم‌های اثرگذاری در عرضه و فروش محصولات شناخته‌می‌شود. همچنین در معرض دید افراد بیشتری قرارگرفتن و نام‌آشنا شدن محصول به روند فروش آن کمک می‌کند. فرصت‌های تبلیغاتی بله در بخش‌های مختلفی این نیاز‌ها را برطرف می‌کند تا صاحبین کسب‌وکار بتوانند به‌صورت هدفمند مخاطبین خود را بیابند.»

او دربارۀ موضوعات و دسته‌هایی که بیشترین تبلیغ را در بله ثبت کردند اینگونه ادامه داد: «در بستر تبلیغات بله کانال‌های متنوعی تبلیغ ثبت می‌کنند؛ اما در این میان کانال‌هایی که بیشترین تبلیغات را در بله انجام دادند، موضوعات آموزشی، فروشگاهی و خدمات بوده‌اند.»

طبق گفته‌های امین تجملیان، پین گفتگو، بنر ویترین و فروشگاه، خدمات پیشنهادی، اسپانسرد مسیج و پنل VIP جایگاه‌های تبلیغاتی بله هستند. او اشاره کرد تبلیغات پین گفتگو، یکی ازپربازده‌ترین جایگاه‌های تبلیغاتی در بله محسوب می‌شود که آمار بازدید و نرخ کلیک بسیار زیادی دارد؛ زیرا در دسترس تمامی کاربران آنلاین است.

ویترین بله در زبانۀ جریان یکی از بخش‌های دیگر تبلیغاتی بله است که برای معرفی کانال‌ها و رویداد‌هاست. بنر‌های تبلیغاتی در ویترین فرصتی ویژه برای دیده‌شدن و اطلاع‌رسانی پویش‌ها و رویداد‌ها در بله محسوب می‌شود.

خدمات پیشنهادی در زبانۀ خدمات، یکی از جایگاه‌هایی است که در آن معرفی خدمات نوآورانه صورت می‌گیرد. در این زبانه، به‌طور کلی خدمات مالی و پرداختی کاربران انجام می‌شود.

از دیگر بخش‌های تبلیغاتی در بله می‌توان به اسپانسرد مسیج و تبلیغات عملکردی و پنل تبلیغات VIP اشاره کرد.

اپلیکیشن بله، با ارائۀ این خدمات تبلیغات و بازاریابی، از کسب‌وکار‌های کوچک، خانگی و نوپای ایرانی، حمایت می‌کند و در تلاش است به یکی از بستر‌های مطلوب کسب درآمد برای کاربران و کانال‌داران خود تبدیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->