برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

چشمی تا دربی ۱۰۲ در قلب دفاع استقلال

  • کد خبر: ۱۹۵۳۱۲
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
چشمی تا دربی ۱۰۲ در قلب دفاع استقلال
درغیاب مرادمند نیز جواد نکونام قصد ندارد تاکتیک تیمش را تغییر دهد وبه دنبال بازی با سه دفاع است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصدومیتی که برای محمد حسین مرادمند به وجود آمد یکی از مدافعان خوب استقلال را از چرخه بازی دور کرده است.

با این حال سرمربی استقلال قصد ندارد تاکتیک بازی تیمش را تغییر دهد و دنبال ادامه بازی با روش ۲-۳-۵ است تا تیمش با همین سیستم بازی به انتهای فصل برسد.

نکونام حتی حاضر شده برا‌ی حفظ این روش روزبه چشمی را در خط میانی کارایی بیشتری دارد به قلب دفاع تیمش منتقل کند.


در روز بازی استقلال مقابل تراکتور این اتفاق رخ داد و نکونام از چشمی در قلب دفاع بهره گرفت و حالا نیز با وجود اینکه زمزمه‌هایی درباره بازگشت مرادمد تا دربی به گوش می‌رسد و استقلال قطعا در بازی با ذ

ذوب آهن و فولاد از وجود این بازیکن محروم است، اما جواد نکونام قصد دارد در این دو بازی نیز از چشمی به عنوان یکی از عناصر دفاعی بهره بگیرد.

حتی اگر مرادمند به دربی هم نرسد، سرمربی استقلال روش بازی خود را عوض نخواهد کرد با همان تاکتیک مقابل رقیب سنتی قرار خواهد گرفت  و از چشمی به عنوان یکی از عناصر دفاعی بهره خواهد گرفت.

البته چشمی بیشتر علاقه دارد رد پست هافبک دفاعی بازی کند، اما اقتصای تیم او را ناچار به بازی در قلب دفاع خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->