سرخط خبرها

مدیریت شهری محتاج دعای خانواده شهدا

  • کد خبر: ۱۹۵۷
  • ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
مدیریت شهری محتاج دعای خانواده شهدا
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در دیدار با پدر و مادر شهید محمدحسین دلدار

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهدمقدس گفت: مدیریت شهری و شورای شهر مشهد، خود را پیوسته محتاج دعای خانواده شهدا می‌داند تا به‌واسطه این دعاها بتوانیم با آبرومندی مسئولیت خود را تحویل آیندگان دهیم و خداوند مسیر روشن و شفاف و درست را به ما نشان دهد.
شهناز رمارم با بیان اینکه در برابر دلاوری‌ها و ایثارگری خانواده شهدا احساس عجز و ضعف می‌کنیم، گفت: اینکه مادری به فرزندش اجازه تغییر تاریخ تولد شناسنامه‌اش را بدهد و پاره تن خود را راهی جبهه‌های جنگ کند، کار بسیار دشواری است ولی بسیاری از مادران این مرز و بوم از این آزمون سخت الهی سربلند بیرون آمدند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: شما عزیزان با ایثارگری خود به سیل کاروان عاشوراییان و سیدالشهدا(ع) پیوستید و دعا کنید بازماندگان از این کاروان نیز عاقبت‌به‌خیر شوند.
رمارم سربلندی ایران را به یمن و برکت ایثارگری شهدا و خانواده‌های ایشان دانست و گفت: طی 300سال در جنگ‌های مختلف حتی یک وجب از خاک ایران به دست بیگانگان نیفتاد که در تاریخ بی‌نظیر است؛ هزینه‌های زیادی در این عرصه دادیم که در مقابل این هزینه‌ها شرمنده‌ایم و پاسداری و حفاظت و صیانت از خون شهدا بسیار دشوار است.
وی افزود: فرهنگ ایثارگری در تمام دنیا ارزشمند است و اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه انجام داده‌اند و ما حتی نسبت به دیگر دنیا کم‌کاری هم کرده‌ایم.
رمارم در پایان گفت: به‌عنوان خادم این شهر و به نمایندگی از اعضای شورای شهر، قدردان ایثارگری‌های خانواد شهدا هستیم و در مقابل از شما عزیزان استدعای دعای خیر داریم که خداوند مسیر روشن و شفاف و درست را به ما نشان دهد.
این شهید والامقام در 6فروردین سال1346 در شهر مقدس کاظمین چشم به جهان گشود و در چهارسالگی در پی اخراج هزاران تبعه ایرانی مقیم عراق، توسط رژیم سفاک این کشور، به‌همراه خانواده خود به ایران آمد. وی که شیفته حضور در جبهه‌های جنگ بود، با تغییر سال تولد شناسنامه، خود را به بسیج معرفی کرد و عازم شد که سرانجام در شانزده‌سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->