لحظه ورد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صداوسیما برای حضور در اولین مناظره+ فیلم جزئیات جدید از اولین مناظره تلویزیونی انتخاباتی ۱۴۰۳ نمایندگانی از دفتر رهبری به منزل شهید امیرعبداللهیان رفتتند ۶ کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند فیلم | لحظاتی از گفت‌وگوی رهبر معظم انقلاب در جریان عیادت از آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به‌مناسبت عید قربان از هفتم اکتبر حزب‌الله لبنان ۵ هزار موشک به سوی اهداف رژیم صهیونیستی شلیک کرد اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ با موضوع اقتصاد برگزار می‌شود نتانیاهو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را منحل کرد دیدار سرپرست ریاست‌جمهوری با حمید نوری مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا برای پیشگیری از افزایش تنش‌ها، به فلسطین اشغالی سفر می‌کند آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان: حفظ اقتدار نظام، معیار انتخاب ملت باشد بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد
سرخط خبرها

اسرائیل ۱۰۰ هزار سرباز در مرز لبنان مستقر کرده است

  • کد خبر: ۱۹۵۷۶۹
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
اسرائیل ۱۰۰ هزار سرباز در مرز لبنان مستقر کرده است
در اقدامی بی‌سابقه که می‌تواند ثبات در منطقه را تغییر دهد، ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰۰ هزار سرباز را در مرز با لبنان مستقر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز این گزارش توسط مقامات صهیونیستی در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال تایید شده است؛ گزارشی که نگرانی جدی برای امنیت منطقه ایجاد می‌کند و می‌تواند پیامد‌های گسترده‌ای به همراه داشته باشد.

مقامات رژیم صهیونیستی به روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گفتند که ارتش این رژیم ۱۰۰ هزار سرباز در مرز اراضی اشغالی با لبنان مستقر کرده است. این گزارش همچنین حاکی از احتمال تشدید درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان است.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرز‌های لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و تایید مقاومت و در واکنش به هدف قرار دادن منازل در روستا‌های جنوب توسط دشمن صهیونیستی مبارزان مقاومت امروز (سه‌شنبه) منزلی را در شهرک المطله (متولا) هدف قرار دادند که سربازان دشمن در آنجا مستقر شده بودند. این حمله تلفاتی به دنبال داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->