محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

پنتاگون: از ۱۷ اکتبر تاکنون ۶۲ سرباز آمریکایی در عراق و سوریه زخمی شده‌اند

  • کد خبر: ۱۹۵۹۴۶
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
پنتاگون: از ۱۷ اکتبر تاکنون ۶۲ سرباز آمریکایی در عراق و سوریه زخمی شده‌اند
کره شمالی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که پرتاب ماهواره نظامی‌اش که سه شنبه شب انجام شده با موفقیت صورت گرفته؛ در این میان خبرگزاری یونهاپ هم گزارش کرد، سئول بخشی از توافق نظامی دو کره را در پی پرتاب این ماهواره نظامی از سوی کره شمالی تعلیق کرده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که نیرو‌های آمریکایی در عراق و سوریه از ۱۷ اکتبر مورد ۶۶ حمله قرار گرفته‌اند.

سابرینا سینگ، معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در یک کنفرانس مطبوعاتی با بیان اینکه از ۱۷ اکتبر تاکنون حدود ۶۶ بار به نیرو‌های مسلح آمریکا حمله شده‌است، خاطرنشان کرد: این حملات ۳۲ بار در عراق و ۳۴ بار در سوریه رخ داده‌است.

وی افزود که در میان سربازان آمریکایی ۶۲ زخمی وجود دارد.

در همین زمینه، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که برخی از مقامات پنتاگون از تشدید حملات به نیرو‌های آمریکایی در عراق و سوریه ناامید هستند.

پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق طی چند هفته اخیر، چندین بار هدف حمله موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->