کوسه جان بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» را گرفت «کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی
سرخط خبرها

حمایت از کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در حاشیه شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۹۶۰۴۸
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
حمایت از کسب و کارهای کوچک  و مشاغل خانگی در حاشیه شهر مشهد
رئیس هیأت امناى مرکز آموزش عالى علمى کاربردى فرهنگ و هنر یک خراسان رضوى گفت: از تولید کننده‌های کوچک که در حاشیه شهر مشهد کارهای هنری انجام می‌دهند تا مرحله تجاری سازی محصول حمایت میکنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، اکرم السادات زعفرى نژاد، درخصوص حمایت از مشاغل خانگی  در واحدهای تولیدی کوچک اظهارکرد: با توجه به رشته‌های هنری موجود در مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر یک و موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره عطار نیشابوری، صنایع خلاق، تجاری سازی و کارآفرینی بر اساس پایه هنر یکی از اهداف بزرگ این مجموعه است.

وی افزود: با این تفاسیر توجه این موسسه به مشاغل خانگی جذب شد و از بین دانشجویان این دانشگاه ۱۶ کارآفرین نمونه انتخاب شد، پس از آن با توجه به اینکه موسسه توانایی لازم را داشت و دانشجویان نیز به چنین فضا‌هایی نیاز داشتند به مشاغل خانگی روی آوردیم.



این مسئول ادامه داد: موسسه از تولید کننده‌های کوچک که کار هنری انجام می‌دهند حمایت می‌کند و آن‌ها را هدفمند می‌سازد تا بتوانند محصولاتشان را تجاری کنند و تا نهایت تجاری‌سازی از لحاظ حقوقی و معنوی آن‌ها را حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از تولید کننده‌های کوچک مشهد حمایت میکنیم تا مسیر بازاریابی را تعیین کنند و به این تولید کنندگان سفارشات جزئی و عمده واگذار شود گفت: سفارشات بر اساس نیازمندی‌های حاشیه شهر مشهد است و بر این مبنا کلیت کار این است که کسب و کار‌های کوچک را از طریق خیرین و کسانی که از این کسب و کار‌ها حمایت می‌کنند به کسانی که نیاز دارند می‌رسانند و بر این اساس دو عمل خیر اجتماعی اتفاق می‌افتد.

زعفرى نژاد با اشاره به اینکه در این موسسه از سال ۱۴۰۰  یک وبسایت به نام نشانی طراحی شد و کار به صورت جدی آغاز شد گفت: هدف ما نیز جمع کردن کسب و کار‌های کوچک برای برپایی بازار‌های فروش و رویداد‌های مختلف است.

وی افزود: این کار با دانشگاه پیوست داده شد، زیرا که دانشجویان و جوانانی که پرورش می‌دهیم، مهارتی می‌آموزند و پس از آن یک محیط واقعی کار ایجاد می‌شوند و هر رویدادی که تاکنون برای مشاغل خانگی برگزار شده از این جوانان نیز در آن رویداد استفاده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->