نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد مشهد خانه فوتسال افغانستان مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد پخش زنده بازی افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عیادت رئیسی از بیماران افغانستانی در بازدید از بیمارستان شهدای یافت‌آباد + عکس معاون وزارت خارجه آمریکا برای گفتگو درباره افغانستان به قطر و پاکستان سفر می‌کند تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد
سرخط خبرها

محمد محقق: هزاره‌ها و شیعیان تبعیض دو لایه را زیر حاکمیت طالبان تجربه می‌کنند

  • کد خبر: ۱۹۶۲۷۹
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
محمد محقق: هزاره‌ها و شیعیان تبعیض دو لایه را زیر حاکمیت طالبان تجربه می‌کنند
محمد محقق، رهبر حزب وحدت با انتقاد از سیاست‌های طالبان گفت: هزاره‌ها و شیعیان تبعیض دو لایه را زیر حاکمیت طالبان تجربه می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسکو امروز پنجشنبه ۲ آذر میزبان کنفرانسی تحت عنوان «افغانستان در میان گذشته و آینده: در مسیر یک صلح عادلانه و توسعه پایدار» است.

این کنفرانس توسط «انستیتوت یک جهان عادل» به حمایت حزب «روسیه عادل» و اکادمى علوم روسیه برگزار می‌شود.

محمد محقق، رهبر حزب وحدت افغانستان در این کنفرانس اظهارداشت: هزاره‌ها و شیعیان تبعیض دو لایه را زیر حاکمیت طالبان تجربه می‌کنند.

او ادامه داد: در حکومت قبلی افغانستان، هزاره‌ها و شیعیان ۲۵ درصد مشارکت داشتند؛ اما در کابینه طالبان حتی یک وزیر هم حضور ندارد.

محقق افزود: هزاره‌ها به صورت دسته جمعی در ورزشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و مسجد‌ها کُشته می‌شوند.

رهبر حزب وحدت افغانستان خاطرنشان کرد: مناطق هزاره‌نشین‌مرکزی و شمالی مردم کوچ اجباری داده می‌شوند و زمین‌های شان توسط طالبان غصب می‌شود.

این چهره سیاسی تصریح کرد: طالبان علاوه بر این‌که زنان را از کار منع کرده‌اند، حق تحصیل و تعلیم را نیز از آنان گرفته‌اند و زنان را در ردیف اموال و املاک مردان قرار داده‌اند.

محقق با اشاره به اینکه افغانستان لانه امن برای پرورش‌گاه‌های تروریستی تبدیل شده که خطر بزرگ برای منطقه و جهان است افزود: توافق‌نامه دوحه یک توافق فضاحت‌بار و وحشت‌آور بود.

حاضران در این نشست:

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان

محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی

فوزیه کوفی، رئیس انجمن زنان افغانستان

فضل احمد معنوی، اسبق رئیس وزارت عدلیه افغانستان

سید طا‌ها صادق، اسبق رئیس مجلس نمایندگان افغانستان

شکریه بارکزی، اسبق. نماینده مجلس: وضعیت حقوق بشر تحت حاکمیت طالبان

پیرمحمد خاکسار، عضو جبهه مقاومت ملی افغانستان

ذکریا مشکور، عضو جبهه مقاومت ملی افغانستان

محمود سیقل، عضو جبهه مقاومت ملی افغانستان

عالیه الماس اسبق نماینده مجلس

منبع: اسپوتنیک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->