تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اولین تصاویر از مقبره پروانه معصومی در فرحزاد تهران

  • کد خبر: ۱۹۷۳۳۱
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
اولین تصاویر از مقبره پروانه معصومی در فرحزاد تهران
اولین تصاویر از مقبره‌ای که قرار است تا ساعاتی دیگر میزبان پیکر پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون ایران باشد را ببینید.

به گزارش شهرآرانیوز، این مقبره در حال آماده‌سازی برای خاکسپاری پیکر پروانه معصومی است که امروز، ۸آذر ماه در مقبره خانوادگی‌شان آرام خواهد گرفت.

مراسم وداع با پروانه معصومی، هنرمند قدیمی سینما و تلویزیون (سه‌شنبه هفتم آذر) در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شد و سپس پیکرش به تهران انتقال پیدا کرد.

پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون روز دوشنبه، ششم آذر ماه، در بیمارستانی در شهر رشت گیلان درگذشت.

این بازیگر فقید برای نقش‌آفرینی در «گل‌های داوودی» (۱۳۶۳) جایزه بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر و برای «جهیزیه‌ای برای رباب» و «شکوه زندگی» (هر دو در ۱۳۶۶) لوح زرین بهترین بازیگر نقش اول را گرفت.

تنها حضور این بازیگر در تئاتر به ایفای نقش در نمایش «جنایت و مکافات» به کارگردانی علی رفیعی برمی‌گردد.

معصومی نخستین بار سال ۱۳۶۳ در سریال «کوچک جنگلی» به کارگردانی بهروز افخمی در قاب تلویزیون حاضر شد و بعدها در سریال‌هایی چون «امام علی(ع)»، «مسافر ری»، «پلیس جوان»، «یوسف پیامبر(ع)» و «مثل هیچکس» بازی کرد.

آخرین حضور پروانه معصومی در قاب تصویر سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری بود که سال ۱۴۰۰ از شبکه دو پخش شد.

همچنین آیین ترحیم مرحومه پروانه معصومی با حضور هنرمندان، پیشکسوتان و مسئولان روز یکشنبه، ۱۲آذر ساعت ۱۴ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

اولین تصاویر از مقبره پروانه معصومی در فرحزاد تهران

 

اولین تصاویر از مقبره پروانه معصومی در فرحزاد تهران

 

اولین تصاویر از مقبره پروانه معصومی در فرحزاد تهران

 

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->